Hvor mange innlegg på 24 timer!

57 kommentarer, vær så god! Da er det vel sånn at jeg bare trenger å sette meg opp på terminlista for tilgang til skjult?

Kødda
Jaa! En liten tvilling som kommer litt senere enn marsspira! :laughing002:Heartred Det var så moro at du ville være med! Kjempe koselig! Håper du titter innom flere ganger.:love017
 
Altså…54 sider og vi har nådd 5000 innlegg!!! Og denne skulle liksom være over 24 timer! Vi er råååååå
 
«Det er ganske mye spam der inne»… Neida, det er en reell samtale blandt anonyme venner :Heartred

God morgen, dere! Gratulerer med 5k!!
Liker at de er litt snurt :laughing021 Hadde det ikke vært for oss hadde de ikke fått skjult forum før termin:angelic: og altså- alle «lekene» er jo stort sett «spam»:smiley-angry026
 
Det var ordentlig gøy å skrive og få svar så kjapt ja. Jeg føler iallefall at vi hadde en samtale gående med litt sånn fjas innimellom. Vi hadde jo lange innlegg innimellom også. :laughing001
 
Det var ordentlig gøy å skrive og få svar så kjapt ja. Jeg føler iallefall at vi hadde en samtale gående med litt sånn fjas innimellom. Vi hadde jo lange innlegg innimellom også. :laughing001
Ja, det synes jeg også! Minnet meg om gode gamledager med MSN :laughing002
 
Åhh MSN var tider det. Sånn teit nick som vi stadig endra på. Nudge om man ville ha tak i noen som hadde gått fra PCen sin åpen uten å logge ut. Haha savner MSN.
Haha, ja jeg savner MSN jeg også!! :love017 Skulle vært for iPhone og android også, det hadde vært stas!
 
Back
Topp