Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker egentlig samsoving… men yngstemann er så veldig på meg, og vi sover dårligere av det, så var nødt til å sende henne i egen seng for halvannen mnd siden. Og det er jo like greit mtp at det skal komme en til som mest sannsynligvis kommer til å ligge med megHar er love/hate forhold til samsoving. Er koselig, varmt og trangt.
Takk, jeg har grublet på det i heeeeele kveld Sofaen kan være grei til nøden, men klarer egentlig ikke å sove på sofaen om natta. I motsetning til mannenSå da veit dere det til de som lurte. Vi samsover egt (ikke lenger) og jeg vurderer å ty til sofaen.
SorryKlarte nesten hele alfabetet før ny kommentar
Ja, blir faktisk litt misunnelig... Ikke noe galt med mars altså, men den her gruppa virker litt mer chill.Jef føler dette er drømmegruppa
Hva ER det med menn og den forbanna sofaenTakk, jeg har grublet på det i heeeeele kveld Sofaen kan være grei til nøden, men klarer egentlig ikke å sove på sofaen om natta. I motsetning til mannen