Hvor mange innlegg for å komme inn i skattekammeret.

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
VI har fått tillatelse av Janet om å få bestemme dette selv. Men da må vi komme med noen forlag, diskutere og ha en avstemning.

Hva tenker dere jenter? Hvor mange innlegg må man ha inne i termingruppen for å få tilgang til skattekammeret?

Hvis dere synes det er nok med de 50 som allerede er satt så trenger vi jo ikke å diskutere så mye ;)
 
100 høres bra ut men vil bli vanskelig å sjekke ut alle på det tror jeg :( for blir nok ingen lett jobb for de her inne som kommer til å sjekke om en bruker burde ha tilgang
 
100 innlegg høres bra ut:) det er ikke noe problem for de aktive:)
 
Enig. Minst 100. Om man ønsker å komme inn i skattekammeret, tar det ikke mye tid for nye medlemmer å komme opp i 100 innlegg på det vanlige forumet:)
 
Er det 100 totalt eller er det 100 per måned dere mener? 100 totalt er ju ikke noenting :p
 
Er det 100 totalt eller er det 100 per måned dere mener? 100 totalt er ju ikke noenting :p

Enig. Syns egentlig det er viktigere at det blir en regel for antall innlegg per måned f.eks. Og så trenger det ikke følges slavisk, men om man ikke skriver i det hele tatt, eller et par innlegg i måneden bare syns jeg man bør miste tilgangen sin. ( Så er det selvfølgelig greit at man f.eks er på ferie, at ting skjer hjemme osv så man ikke er like aktiv en periode, men å ha en slags regel som vi kan ha i tilfelle noen bare snoker.)
 
Enig. Syns egentlig det er viktigere at det blir en regel for antall innlegg per måned f.eks. Og så trenger det ikke følges slavisk, men om man ikke skriver i det hele tatt, eller et par innlegg i måneden bare syns jeg man bør miste tilgangen sin. ( Så er det selvfølgelig greit at man f.eks er på ferie, at ting skjer hjemme osv så man ikke er like aktiv en periode, men å ha en slags regel som vi kan ha i tilfelle noen bare snoker.)

Edit: Så nå at det var et kritere å være aktiv med minimum 10 innlegg i måneden, så da skal jeg ikke mase mer om det :) Syns 100 er et MINIMUM, kan godt ha mer også syns jeg.
 
Iallefall 100. Men det kan jo kanskje være mye nok for de som ikke er like aktive som oss andre. 10 i mnd ellers bør være veldig enkelt å følge opp.
 
Gamle forumet mitt hadde 1000. Tror ikke jeg har så mange enda Hehe
 
je går nok oxo for 100 minst, oxo bør man fortsette å være aktiv, så syns nok minst 10 i mnd for å være der er greit. Og er det noen som bare uteblir så kan noen be om at tilgangen blir fjernet.
10 innlegg i mnd bør jammen være mulig for alle som vil være på skattekammeret....
 
En avstemming høres lurt ut!:)
Synes faktisk vi burde ha flere enn 100...;)
 
Kan ikke stemme fra mobil
 
Kom med forslag så tar jeg det med i avstemningen :)
Synes 200 er fint?
Ikke noe problem for de fleste å komme opp i 200 innlegg.. Og en liten innsats burde man gjøre for å få slippe inn i junijentenes aller helligste!:p
 
Lurt! Men er det snakk om å bare ha skrevet 100 innlegg, eller skal man skrive 100 innlegg og deretter 100 innlegg hver mnd for å få bli? Synes 100 er minimum for å komme inn. Men som noen andre her også har sagt. Så kan det være mnd man ikke får være like aktiv grunnet ferie ++ og da bør man ikke bli hevet ut hvis man ikke får skrevet det som er kravet tenker jeg ;)
 
Back
Topp