Hvor mange har pakket ???

Har ikke pakket enda. Tenkte å vente et par uker til :)

Nei, men har begynt å skrive liste[:)]

Jeg begynnte å pakke for to uker siden er i grunn ferdig, mangler noe småtteri, som mobil lader osv, men det er jo sånt jeg ikke kan pakke nå.. (har en mamma som er hysterisk der, så ble nødt til å pakke den for å få slutt på maset)[:'(][:'(] Men da er jeg i hvertfall ferdig med det [:D][:D][:D][:D]

pakket ista faktisk, men det er pga det som skjedde før helga.
Hadde ikke tenkt å pakke på lenge enda da men :p hehe

Er jo lenge igjen til 4. mai, så venter nok noen uker til...

jeg har tenkt ut ting jeg skal ha med, men har ikke gidda å pakke noe ennå!

ORIGINAL: kolibri

nei..får gjøre det etter påske en dag tror jeg[:)] føler jeg har god tid!

har begynt..

kjøpte bagg for ca 1 uke siden og da stappa jeg oppi litt samtidig, men har igjen en del å pakke enda da.. men den skal stå klar til påske :)

Nope! Har ikke pakket noe ennå...Bare tenkt litt over ting jeg har lyst til å ha med. Pakker kanskje ned litt og litt etter påske. Men nå er det mye av det jeg bruker i dag - så litt dumt å pakke alt sammen allerede nå. Får se når det føles riktig [;)]

Jeg har pakka litt.. men ikke alt. Mangler fortsatt mesteparten.. men dette er ting som er "enkle" for samboer å handle/pakke.. Regner med at han stresser livet av seg for å få det riktig.. og ti-tjue telefoner om er dette riktig, skal den være sånn, hvor mange skal du ha spørsmål når man ligger å ha det vondt er ikke det jeg ønsker meg [:D]

Planen er å pakke når jeg går ut i permisjon. Da er det jo fortsatt 3 uker igjen til termin, så tenker det blir greit å ha noe å finne på så ikke dagene blir så lange [:)]

Back
Topp