Hvor mange har pakket ???

Anonymius

Glad i forumet
Hvor mange av dere damer har pakket sykehus bagen til nå ???

Jeg har sittet å tenkt på å gjøre det flere ganger men det har liksom aldri blitt gjort hehe. Og no er jeg straks 31 uker og ukene flyr så jeg må vel snart få fingen ut å pakke [;)]

Nei, det har jeg faktisk ikke gidda... Lenge igjen.

Har ikke pakket. Blir lagt inn for igangsetting 7. april så gidder ikke pakke før da. Skjer nok neppe noe før det. [8D]

har ikke pakket enda.
Tenkte jeg skulle sette meg ned å skrive liste neste uke

Jeg har heller ikke pakka noe enda, er ikke noe stress foreløpig regner jeg med.

Har ikke pakka noe nei :) har ikke kjøpt inn alt engang..så må jo det vaskes også før jeg kan begynne å pakke...regner med at jeg pakker den et par uker før termin..

Nei det har jeg nok ikke.. Har ikke kjøpt noe av det jeg skal pakke i den heller.. Av toalettsaker åsånn..

Nei,det gidder jeg ikke å gjøre før 2-3 uker før termin..

tror ihvertfall ikkje eg gjør det før permisjonen starter..

Jeg har ikke pakka, men har skrevet liste over alt som skal være med i baggen, og handla inn litt div toalettsaker, ammebh og ammeinnlegg. [:)]

Har pakket, men kun fordi at innholdet ikke skulle ligge å flyte. Så heller ingen vits i å pakke det inn et skap bare for å la det ligge der frem til april, når det liksågodt kan ligge i en bag klart til å bare rive med seg.

Har ikke pakket, men vet akkurat hva jeg skal pakke :)

har ikke pakket enda....men har tenkt å pakke om 2 uker, da er jeg 35 uker......å mannen er på sjøen da....så sikkert greit å ha pakket
viss jeg føder før han kommer hjem....han kommer 2 uker før termin[8D][8|]

Jeg begynte å pakke i dag. Man veit aldri hva som skjer.. Bank i bordet..
Synes det er greit å ha det klart. Er fortsatt ett par ting som ikke er på plass i bagen enda men det kommer vel på plass i løpet av helga tenker jeg..

nei..får gjøre det etter påske en dag tror jeg[:)] føler jeg har god tid!

ORIGINAL: Sicily

hehehe sign ...

Når det er 2. 3. gangen osv så tar man med ro :)- tror ikke jeg gidder å pakke før min reelle permisjon begynner- altså ca 3 uker før fødsel- 19. april.... Tar det som det kommer- er sååå laid back[;)]

ORIGINAL: Sicily

Sign!

Eg kommer nok ikke til å pakke bagen før 3 uker før termin. Satt meg først ned i går å fant ut hva eg skulle ha med, så har listen klar, visst det skjer sånn at eg må pakke i hast [:-]

Back
Topp