Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En rosa dråpe etter samleie. Sjekket ikke hcg, alt går fint
Har bittesmå blødninger hver dag. Aldri friskt blod. Det har kanskje vært et par dager bare uten. Aldri friskt, og jeg har ikke vondt. Jordmor sa det var ganske mange som kunne blø en del i svangerskapet uten at det nødvendigvis var noe galt. Jeg tenker likevel at vi skal på UL rundt uke 8-9 for å se at det faktisk er noe der [emoji4] Merker mentalt at det tar på å hele tiden se de blødningene [emoji53]
Hatt litt brun spotting idag, 5+5. Kjenner det uroer meg ja...
Såpass! Så bra du har kontakt med jm alledere. Vurderer det samme, ikke vært hos legen enda men jm kan gi støtte på en helt annen måte.
Ja, jeg prøvde først legekontoret, men det ble jeg bare mer urolig av. Damene bak skranken hadde null peil! Så etter noen dager ringte jeg jordmor, og jeg fikk time forrige mandag. Tror egentlig at jeg bare på det tidspunktet hadde jobbet meg frem til at jeg ikke har noen kontroll over det som skjer, og at jeg bare må ta tiden til hjelp. Hjalp litt at ho sa det var noen som hadde det hele veien. Ho sa også at jeg ville ha vondt og blø mengder om det endte i sa. Det var jo egentlig bare gammal nytt, men alltid kjekt å få høre det fra noen som kun jobber med det. Skal tilbake i uke 12 [emoji4]
Fastlegen har ultralyd på kontoret så tenkte egentlig jeg skulle utnytte det til fulle i tillegg til å måle hcg-stigning denne uka. Men kanskje prat med jm hadde vært kjekt..
Om du har lege med ultralyd, så ville jeg kjørt på det [emoji1] Jordmor kan berolige, men jeg synes det er mest beroligende å få fakta på bordet. Jeg gru/gleder meg til ultralyd, for jeg er forberedt på at det ikke er som det skal der inne [emoji28]
Hadde litt rosa utflod på papiret for noen dager siden.. hadde i ett truseinnlegg som ble brunt senere på dagen.. tror nok det går veldig fint med bønna i magen
Hatt brun uflod et par ganger, ikke sett noe på to dager nå. Godt å høre at det er flere her!
Fastlegen er ikke fremmed for å henvise til spesialist heller. Ja huff det er ikke bare kult med ul heller. Jeg gråt så mye sist da alt viste seg å være ok at jeg verken så eller hørte hva gynekologen sa.