spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Det er frivillig ingen som må men de aller fleste drar vel på oul.Er det noen som ikke skal på OUL? Eller "må" alle det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er frivillig ingen som må men de aller fleste drar vel på oul.Er det noen som ikke skal på OUL? Eller "må" alle det?
Det er frivillig ingen som må men de aller fleste drar vel på oul.
Ja, jeg tror også det. Men om man ikke vil vite kjønn og man vil gjøre alt helt naturlig (dvs ikke endre noe om man ser at ungen ligger feil eller kan ha feil) så drar man vel ikke på OUL?
Jeg syns jo enhver sjanse til å se den lille er topp, så jeg syns det var en fin opplevelse
Står godt informert i den informasjonen man får fra sykehuset. De som ikke velger å ta oul er gjerne de som ikke ønsker å vite om det er noe galt med barnet fordi de vil beholde det uansett.
Kjønn opplyser de ikke om med mindre man ber om det. Man drar faktisk ikke på oul for å få vite kjønn, man drar dit for å få gjort en medisinsk undersøkelse av fosteret at man kan se kjønnet er bare en bonus.
Spennende! Hva slags forskningsprogram??Ja, er klar over at man ikke drar dit for å se kjønn, men vår lege var superhyggelig. Både målte og forklarte og viste oss at det var en gutt. Vi har sagt ja til å bli med i et forskningsprogram, så hun måtte ta noen ekstra mål også. Er så takknemlig for at hun var så fin
Spennende! Hva slags forskningsprogram??
Vi hadde en veldig hyggelig jm på oul. Forklarte alt veldig nøye... Sa flere ganger at alt så veldig bra ut, alt var normalt...
Oi spennende! Og omfattende ? men veldig interessant da... Astma og allergi ligger i slekta det... He he!! Håper gullene slipper unna :-/Husker ikke hva det heter, men det er i hovedsak rundt allergi og astma. Har fylt ut diverse skjema, tatt blodprøve og bæsjeprøve (fiffig opplevelse, har aldri måtte gjøre det før!!)
Også er det oppfølging videre når den lille blir født, og helst vil de følge hvert barn i mange år. Syns hun jeg snakket med sa at de så langt har nesten 3000 barn som er med, men de regner med at mange ikke gidder den ekstra oppfølgingen etterhvert, så de rekrutterer videre.
Oppfølgingen innebærer feks kostholdsdagbok, eventuelt ekstra hudpleie, samt noen blodprøver og andre tester.
Oi spennende! Og omfattende ? men veldig interessant da... Astma og allergi ligger i slekta det... He he!! Håper gullene slipper unna :-/
Heldig da... Her er søsteren min veldig allergisk mot dyr, enkelte matvarer og har verre astma enn meg.Syns det er interessant.
Jeg har ingen allergier, men broren min har flere, og vi har samme foreldre. Syns det er rart....