Capri-Sonne Glad i forumet 2 Apr 2015 #21 lille ugla <3 skrev: Ingen baby enda her heller, MEN har fått rier! det hjelper på når man har gått en uke over termin Klikk for å utvide … Masse lykke til =)
lille ugla <3 skrev: Ingen baby enda her heller, MEN har fått rier! det hjelper på når man har gått en uke over termin Klikk for å utvide … Masse lykke til =)
HemmeligG Forumet er livet 2 Apr 2015 #22 Lykke til alle dere som venter på babyene deres! Snart er de her
Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 2 Apr 2015 #23 Capri-Sonne skrev: Tusen takk for koselig respons =) Det er vell her jeg hører til selv om det blir en april baby! Hadde vært litt rart og gå inn i aprilgruppen etter som det er dere jeg har gått igjennom svangerskapet med. Klikk for å utvide … D er her du hører til God påske!!
Capri-Sonne skrev: Tusen takk for koselig respons =) Det er vell her jeg hører til selv om det blir en april baby! Hadde vært litt rart og gå inn i aprilgruppen etter som det er dere jeg har gått igjennom svangerskapet med. Klikk for å utvide … D er her du hører til God påske!!