Hvor mange har fått vite kjønn?

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Stemte det med hva du selv trodde? Nå mener jeg kjønn utifra TUL eller gjetning fra jordmor/lege..
 
Jeg var på TUL i går å fikk vite at vi venter en gutt :Heartblue Jeg trodde på forhånd at det var ei jente, men tok feil der :) Her er begge deler like velkomment :Heartred
 
90% sannsynlighet for jente fikk vi beskjed om, hadde jentefølelse men har også to jenter fra før som kan ha noe med saken å gjøre [emoji5]
 
Fikk muligheten til det ved når vi tok NIPT test, men vi har valgt å ikke vite. Håper han/hun gjemmer seg godt under OUL så vi holder på spenningen helt frem til fødsel ;)
 
Om mandagen når jeg var 13+3 var vi på tul og hun trodde det var ei jente. Jeg trodde gutt, men det trodde jeg jo sist og når storesøster lå i magen. Jeg har jo aldri rett [emoji28]
 
Fikk vite det ganske sikkert 13+1 på privat ultralyd. Mest sannsynlig ei jente <3
 
Skal på ultralyd om 1 uke i dag og da er jeg i uke 13 (12+0) så håper jordmora kan se kjønnet da :)
 
Vi fikk vite kjønn i uke 15:) Holder det hemmelig foreløbig:)
 
Skal på ultralyd om 1 uke i dag og da er jeg i uke 13 (12+0) så håper jordmora kan se kjønnet da :)

Spennende! Skal også når jeg er 12+0, på tirsdag i neste uke :) hadde vært moro å fått vite om det er gutt eller jente :)
 
Jeg har hatt jentefølelse hele tiden, og har fått bekreftet jente i magen [emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178]
Helt fantastisk etter 2 egne gutter + 1 gutte bonusbarn fra før [emoji1376][emoji1376][emoji1376][emoji1376]
 
Fikk ikke vite på UL igår 12+3 etter EL, men 13+0 utifra babyens størrelse. Var ikke mulig å se hverken ordentlig eller NUB.
 
Var på UL i dag (12+4) og det holdes en knapp på jente :dummy1:. Var skråsikker på gutt (selv om jeg opplever dette svangerskapet annerledes enn mitt forrige som er gutt), blir veldig stas uansett kjønn ❤️
 
Spennende! Skal også når jeg er 12+0, på tirsdag i neste uke :) hadde vært moro å fått vite om det er gutt eller jente :)
Veldig kjekt å få se enn aktiv liten krabat i magen i dag :Heartpink fikk ikke vita kjønnet da jordmor syns det var for tidlig å se men for oss var det viktigst å se at alt så bra ut med den lille:)
 
Back
Topp