Hvor mange har du fortalt det til så langt?

Situasjonen her er så annerledes enn sist gang. Da fortalte jeg kun min aller nærmeste venninne med en gang, samt en annen venninne ved 8 uker, før de 12 ukene var gått. Saken den gang var at jeg var student og kunne skjule symptomene ved mye hjemmearbeid. Denne gangen derimot er det vanskeligere. Jeg testet positivt i helgen og nå vet fire av mine nærmeste medarbeidere det allerede. Utrolig vanskelig å skjule at du kaster opp når man jobber som lærer, og når folk spør rett ut så har jeg bare verdens dårligste pokerfjes, så det er ikke noe vits å late som jeg har omgangssyke! Kjenner at det er litt ekkelt at folk vet det så tidlig, men what to do? :-)

Hva med dere? Er dere forsiktig med å fortelle de store nyhetene?

Bare jeg og samboere som vet det :) blir spennende å se hvor lenge vi klarer å skjule det :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi fortalt det til mine svigerforeldre, og svoger.. :) Mine foreldre, og besteforeldre vet det. I tillegg har jeg fortalt det til tre venninner.

Nå på lørdag er jeg 8 uker på vei, og skal fortelle det til pappa. På søndag skal jeg fortelle til min bror også :)

Og når jeg er 12 uker så forteller vi det til resten av familien. :) Gleder meg!

Mannen, min søster og så fortalte jeg det til en venninne i går etter ul :-) vi tenker å fortelle det til kommende besteforeldre etter første kontroll når jeg er nærmere uke 12 :-)
I dag er jeg 8+1 :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Her er det tre som vet det, ei venninne og mannen hennes + inspektøren på jobben til mannen. Hun hadde gjetta det og mannen har dårlig pokerfjes...

Har kanskje litt rart syn på det med å fortelle/ holde det hemmelig. Jeg tenker at de jeg vil fortelle om en sa til kan jo få vite det. Så for min del kunne vi sagt det til de fleste, sambo derimot vil gjerne holde på det litt. Men likevel har våre foreldre, mormor, to vennepar, jobben og håndballtreneren fått vite det. Er delvis sykemeldt og tidvis ganske dårlig på jobb, så det gikk ikke lengre. Kunne heller ikke være med på håndballtrening lengre. Men stresser ikke så mye med det. Treneren min ville kanskje ikke fått vite om en sa, men de andre ville fått høre om det av naturlige årsaker :)

Back
Topp