Hvor mange har du fortalt det til så langt?

Miss lurveleven

Andre møte med forumet
Situasjonen her er så annerledes enn sist gang. Da fortalte jeg kun min aller nærmeste venninne med en gang, samt en annen venninne ved 8 uker, før de 12 ukene var gått. Saken den gang var at jeg var student og kunne skjule symptomene ved mye hjemmearbeid. Denne gangen derimot er det vanskeligere. Jeg testet positivt i helgen og nå vet fire av mine nærmeste medarbeidere det allerede. Utrolig vanskelig å skjule at du kaster opp når man jobber som lærer, og når folk spør rett ut så har jeg bare verdens dårligste pokerfjes, så det er ikke noe vits å late som jeg har omgangssyke! Kjenner at det er litt ekkelt at folk vet det så tidlig, men what to do? :-)

Hva med dere? Er dere forsiktig med å fortelle de store nyhetene?

Her er det bare en nær venninne av meg som vet det :P har hatt lyst å rope det ut men er for tidlig :( har veldig lyst å fortelle det til familien at vi endelig har fått det til men det hadde vert så koselig og fortelle det til jul :) så håper jeg klarer å vente til da :)

Mine foreldre og ei venninne vet det =) Skal fortelle til svigers om en ukes tid, og søsken etter det =)
Er ikke så lett å skjule, da jeg har slutta å røyke :P I tillegg så begynner magen å vise :P

Vi har fortalt det til familie (foreldre og søsken + ektefelle) også et par venninner. Blir sikkert flere etterhvert også. Tenker som så at de jeg har fortalt det til nå/forteller det til framover er personer jeg uansett ville fortalt om en eventuell ma/sa. :)

Min sjef og mine 3 næreste veninner vet det :-) to av veninnene mine er også gravide, der vi har nokså nøyaktig termin med 2 mnd mellomrom hver :-P

Sent from my iPad using BV Forum

her er det bare jeg og sambo som vet det! Jeg koooser meg med å ha en hemlighet! Skal si det til foreldrene våre på julaften. Da er jeg 14 uker på vei ;) Sist sa vi det da jeg var 8 uker på vei, og da ble det liiiitt for lenge å vente for svigerfar som ville rooope til hele verden at han skulle bli bestefar for første gang. Han maste hver uke helt frem til uke 12, da sa jeg det var greit.

Her er det bare et par venninner som vet.:) Men synes det er vanskelig å holde det skjult på jobb siden magen vises litt og jeg spiser heeele tiden. Men så lenge de ikke spør så gidder jeg ikke si noe; )

Her vet ett par venninner det samt mamma :) tenkte å vente til etter ul om 3 uker. Da er jeg rundt uke 8 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har sagt det til svigers, siden jeg er så kvalm, og vi da kan få litt avlastning med guttene. Og en venninne som har spurt har jeg sagt det til. Så er det på hengende håret at jeg klarer å jobbe, så det er bare et tidsspørsmål før jeg ender med sykemelding og sjefen får vite. Men ellers kommer vi til å prøve å holde det hemmelig til julekortene skla ut eller noe sånt :)

Sjefen min vet det, og ass. Må nok si det til kolleger snart også, føler jeg juger så det flyr av meg :-/
Men føler jeg bør fortelle familie før ett 20 talls kolleger.

Her er det tre av mine venninner som vet det -hun ene er gravid sjøl, hun andre har nettopp født og sistemann er prøver:) ellers så skal vi holde det hemmelig så lenge som overhode mulig -ettersom vi venter nr 4 så kommer det til å bli myye kommentering osv og den dritten gidder jeg ikke -så vi koser oss med hemmeligheten vår <3

To venniner som veit, men skal vente med andre til vertfall er komt til 12 veker. Håper til jul, men klarer nok ikkje holde det skjult så lenge :)

Vi har fortalt det til de kommende besteforeldrene, og jeg har fortalt det til to medstudentet (av praktiske årsaker). :D

En veldig god venninne som også er gravid og har en sønn som er jevngammel med jenta vår.

Forrige gang fortalte vi det til foreldrene og søsknene våre i uke 6, men denne gangen skal vi holde på hemmeligheten litt lenger, og bare koooose oss med den vi to (jenta på 1,5 skjønner ikke noe av det ennå) :love7

Hat fortalt det til svigerinna mi og lillesøstra mi ellers skal vi vente til vi er 12 uker på vei og den kommende storebroren skal få si nyheten❤️

Med de to andre har vi vært helt offentlige med det rundt uke 8 :) Mens denne gangen er det kun noen få som vet om det :) Har tenkt til å ha det slik en stund ;)

Her vet foreldre/svigerforeldre, søsken og mine nærmeste venninner det. Klarer ikke holde på hemmeligheter overhodet! ;)

Her er det jeg og mannen, og min mormor som vet. Klarte ikke å dra på pokerfjeset da hun spurte :P
Tenker å fortelle det til min beste venninne i helgen :)

Håper vi klarer å vente til jul med å fortelle familien :D hadde vært kos!

Back
Topp