Hvor mange har du fortalt det til så langt?

Miss lurveleven

Andre møte med forumet
Situasjonen her er så annerledes enn sist gang. Da fortalte jeg kun min aller nærmeste venninne med en gang, samt en annen venninne ved 8 uker, før de 12 ukene var gått. Saken den gang var at jeg var student og kunne skjule symptomene ved mye hjemmearbeid. Denne gangen derimot er det vanskeligere. Jeg testet positivt i helgen og nå vet fire av mine nærmeste medarbeidere det allerede. Utrolig vanskelig å skjule at du kaster opp når man jobber som lærer, og når folk spør rett ut så har jeg bare verdens dårligste pokerfjes, så det er ikke noe vits å late som jeg har omgangssyke! Kjenner at det er litt ekkelt at folk vet det så tidlig, men what to do? :-)

Hva med dere? Er dere forsiktig med å fortelle de store nyhetene?

Her er det bare en nær venninne av meg som vet det :P har hatt lyst å rope det ut men er for tidlig :( har veldig lyst å fortelle det til familien at vi endelig har fått det til men det hadde vert så koselig og fortelle det til jul :) så håper jeg klarer å vente til da :)

Mine foreldre og ei venninne vet det =) Skal fortelle til svigers om en ukes tid, og søsken etter det =)
Er ikke så lett å skjule, da jeg har slutta å røyke :P I tillegg så begynner magen å vise :P

Vi har fortalt det til familie (foreldre og søsken + ektefelle) også et par venninner. Blir sikkert flere etterhvert også. Tenker som så at de jeg har fortalt det til nå/forteller det til framover er personer jeg uansett ville fortalt om en eventuell ma/sa. :)

Min sjef og mine 3 næreste veninner vet det :-) to av veninnene mine er også gravide, der vi har nokså nøyaktig termin med 2 mnd mellomrom hver :-P

Sent from my iPad using BV Forum