Hvor mange gravidtetstester tar dere etter den første klare positive testen?

treskatter

Forelsket i forumet
Ser det er mange som tar feks ny CBD hver uke for å se at ukeantallet stiger.

Er det slik alle gjør? Har tatt 2 tester, den ene var veldig svak, og den andre var CBD som viste gravid. Nå tar jeg ikke flere tester her :)

Ha en fin dag alle juli-mammaer! :)

Tatt 5 billigtester, 5 vanlig:) jeg kommer heller ikke til å ta flere!:)
Gleder meg til å bli kjent med deg:)

Tatt 2 billigtester og en CBD i dag, den i dag var bare for morro :p alltid hatt lyst til å se den bli positiv med uke.. Vi har prøvd en stund og tatt mange tester som er negative, så er veldig morro og se de blir positive :) men nå er det slutt, ferdig med å teste ;) bare vente på tidelig UL (har endometriose), så gynekologen min vil se at alt står bra til der inne i uke 8 :)

Jeg tar altfor mange, livredd for å at de skal bli svakere! Har ingen symptomer, noe jeg hadde lite av forrige gang jeg var gravid også og da endte det i MA! Klarer liksom ikke helt å finne roen merker jeg :p

Jeg er gravid for 3 gang, og har ikke hatt noen symptomer med noen av de :-) og en SA kommer om den kommer tenker jeg, det er jo ikke noe vi kan gjøre for forhindre det, desverre :(

Håper virkelig alle spirene holder seg fast :-)

Jeg er gravid for 3 gang, og har ikke hatt noen symptomer med noen av de :) og en SA kommer om den kommer tenker jeg, det er jo ikke noe vi kan gjøre for forhindre det, desverre :(

Håper virkelig alle spirene holder seg fast :)
Godt å høre at det er flere uten symptomer! Er jo selvfølgelig greit å slippe kvalme osv.. Men vil gjerne ha en fysisk bekreftelse!

Jeg har tatt 3 billigstimler.. Tenker at nå skal jeg vente noen dager, bare for å forsikre meg om at hcg stiger.. forrige gang tok jeg bare 1, men nå er jeg så mye mer bevisst på alt som kan gå galt! Ikke bra!! Man bør jo slappe av med en positiv test og ikke stresse seg undøvendig mye opp med ørten tester!

Jeg tar altfor mange, livredd for å at de skal bli svakere! Har ingen symptomer, noe jeg hadde lite av forrige gang jeg var gravid også og da endte det i MA! Klarer liksom ikke helt å finne roen merker jeg :p
Jeg har det akkurat på samme måte, Palmesus! Sist hadde jeg heller ikke sterke symptomer, men merket at brystene gikk tilbake til normal og at jeg begynte å føle meg mer opplagt i tiden da jeg hadde MA. Nå går jeg liksom og venter på at symptomene skal kommer ordentlig i gang, som et tegn på at jeg virkelig er gravid og at alt er normalt. Det er vel ikke annet å gjøre enn å håpe på at det går bra:) Krysser fingrene for alle!

Testoman her ;) Elsker å se de to strekene eller *gravid* lyse mot meg! Kjøpte to nye CB digital med ukesindikator i dag. Så blir å ta en ny en neste uke :)

Jeg har det akkurat på samme måte, Palmesus! Sist hadde jeg heller ikke sterke symptomer, men merket at brystene gikk tilbake til normal og at jeg begynte å føle meg mer opplagt i tiden da jeg hadde MA. Nå går jeg liksom og venter på at symptomene skal kommer ordentlig i gang, som et tegn på at jeg virkelig er gravid og at alt er normalt. Det er vel ikke annet å gjøre enn å håpe på at det går bra:) Krysser fingrene for alle!
Er til å bli gal av :p men er jo de som ikke får noen symptomer! Blir jo også litt dumt og sitte å håpe du blir kvalm :p skal du på tidlig ul?

Er til å bli gal av :p men er jo de som ikke får noen symptomer! Blir jo også litt dumt og sitte å håpe du blir kvalm :p skal du på tidlig ul?
Ja, ikke sant! Misunner jo virkelig ikke de som har mange plager.. Jeg har bestilt ul til uke 10-11. Hva med deg?

Ja, ikke sant! Misunner jo virkelig ikke de som har mange plager.. Jeg har bestilt ul til uke 10-11. Hva med deg?
Jeg skal til legen på mandag, så håper først og fremst jeg kan grine meg til en! Om det ikke går bestiller jeg til uke 8 tror jeg:p lengre klarer jeg ikke vente!

Back
Topp