Hvor mange gaver får barna fra dere?

Bruker stort sett å få 2 fra oss, 1 fra hverandre ( søsken) og 1 fra nissen ( type litt godteri eller noe lite annet )

Men i år ble det 8! Gaver fra oss, 1 fra søsken og 1 fra nissen! Alt er nesten bare klær..så ikke noe spennende egentlig :p
 
Det er en fra meg, en fra søster/bror og en fra nissen.
 
De får en gave fra oss og en gave fra hver av søskene. I tillegg har vi i år kjøpt digitalpiano til hele familien fra nissen og jeg tipper hu eldste kommer til å elske det. :) Gleder meg faktisk som en unge selv jeg. :p
 
Kommer helt an på hva de ønsker seg! I fjor ønsket den minste seg en stor ting og fikk kun det, mens eldste ønsket seg flere små ting og fikk noe av det :)
Men de får for ca den samme summen, for skal ikke være forskjell på de :)
 
4-5 stk. Finner jo altids ting som nesten ikke koster noe og blir fra julenissen. Hehe
 
Eldste får tre av meg, yngste får to. Av pappa'n sin får de en på deling
 
3. Mest fordi jeg ikke klarte å dy meg.
 
En fra oss foreldre, en fra hverandre og en fra nissen. Det hender det er flere fra oss...
 
1 fra mamma og pappa
1 fra søster
1 fra julenissen (strikka sokker/votter etc.)
 
2 fra oss og 1fra bror, og en fra nisse, men nissen leverer natt til julaften, så den ligger ved ovnen om morgen.
 
I år får hun ingen. Hun er ti måneder og forstår ingenting uansett, vi svømmer ikke akkurat i penger i år og prioriterer de andre. Hun får uansett alt hun trenger når hun trenger det. Så ser vi heller om vi har litt til overs etter jul og setter penger på kontoen hennes.
 
De får 1 gave av oss. Alltid fått.
I år får de en ekstra av lillesøster i magen, uavhengig av om hun er ute til juleaften eller ikke :)
 
en gave hver, det samme, så de kan leke sammen :)

Kom på nå at de må få en av nissen!
 
I år blir det vel 4 gaver. Er ikke så viktig hvor mange, to av de i år er gaver ho trenger, så er det to smågaver fra lillebror i magen og katten vår :p
 
I år får de 2 gaver hver av oss:)
 
Ingen faktisk,etter å ha vridd hjernen leeenge fornå komme på noe til de kom vi fam til at de har absolutt alt de trenger og litt til, de får så svimlende mye gaver av fam ( stooor fam på begge sider) og storesøster har pakkekalender,og bursdag rett etter jul, så vi har rett og slett bestemt oss for at i år får de ikkje noe under treet fra oss..
 
Back
Topp