hvor mange ganger?

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
hvor mange ganger om dagen sover deres barn? og eventuelt hvor lenge av gangen er de våkne i mellom duppene?

Som regel to ganger om dagen. Og da sover han første dupp ca 2 timer,så er han våken i 2-3 timer før han sover halvannen time igjen[:)]

hmm 2 ganger... den første rundt 1 til 1,5 time. så er hun våken i ca 2,5 time før hun sover 1 til 1,5time igjen[;)] 

2 stk her også, første rundt 9, da sover han halvannen time ca, og andre rundt 14, og da ofte rundt en time, kanskje halvannen iblandt [:)]

2. En fra ca 10 til halv 12. Og en fra halv 3 til 4:)

1 eller 2....

Hvis han sover til ca 09.00 tiden så hviler han fra 12.00 - 14.00

Hvis han står opp i 07.00-08.00 tiden så hviler han fra ca 11.00 - 12.00 og fra ca 15.00 til 16.00

Føler helste at han må være våken 3-4timer mellom hver hvil....:P

Som regel 2 ganger. Noen ganger blir det bare en. Kommer an på om han sover litt lenger om morgenen av og til.
Er som regel våken ca 3 timer mellom hver dupp.

Jeg kan ikke hjelpe for å lure på hvordan dere får dem til å sove så mye [8|] Her sover hun 2 eller 3 ganger 30 min.

2 gager om dage her... første dupp mellom 11 og 12 og da sover han gjere 2 timer og 2 dupp rundt kl 15.30 og da sover han en 45 min[;)] også legger han seg kl 19 og og sover rundt[:D]

Her sover han stort sett 2 ganger om dagen, i 1-2 timer per hvil [:)]

d varriere litt..2-3 kviler te dage som regel..kvar kvil kan varriera fra 30 min te 2 timer..hu sove somregel når hu vil..kan sova fra 5-kvart på 6 å alikavel legga seg kl 7-hal8..

Jenta mi sover en halvtime ca kl 10 og så en halvtime ca kl 14.
Synes det er litt lite søvn på dagen, men jeg har ikke lykkes i å tvangs-soving ennå[:D]

Her sover han 2 ganger om dagen, en kvil fra kl 09-11. Siste kvil ca kl 1330-1530 [:)]

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: 1anette

her kviler hu ganger. fra til hal å ifrå hal te hal.

hæ?

sign.. Num-lock på eller??

Her er det soving fra ca 09-10 og en time eller halvannen fra rundt kl 12-13.

han sover som regel 3 ganger.. noen ganger 2 og andre ganger 4. veldig korte dupper da på ca 30-40 min.... Kommer akkurat an på hva jeg gjør den dagen...

sover 2 eller 3 ganger... kommer ann på hvor vi er å hva vi gjør.. sover 30 min hver gang :)

ORIGINAL: Katrineisabell

Som regel to ganger om dagen. Og da sover han første dupp ca 2 timer,så er han våken i 2-3 timer før han sover halvannen time igjen[:)]

samme her!

Back
Topp