Hvor mange ganger våkner dere om natten for å tisse?

2-3 ganger hver natt, i flere uker nå o_O

Jeg våkner stort sett bare 1 gang, og det føler jeg er litt for lite fordi da våkner jeg av at jeg har vondt i blæra av at den har vært for full for lenge. Vurderer nesten å ha på alarmer på natten, for jeg sover tydeligvis for tungt:sleep002

Jeg våkner stort sett bare 1 gang, og det føler jeg er litt for lite fordi da våkner jeg av at jeg har vondt i blæra av at den har vært for full for lenge. Vurderer nesten å ha på alarmer på natten, for jeg sover tydeligvis for tungt:sleep002
Det samme skjer med meg - håper baby arver mine sovevaner :smiley-angelic001

Jeg er nå gravid med nr 3. Første svangerskap var jeg aldri oppe på do om natten, sist var jeg oppe to tre ganger. Til nå, denne gangen har jeg måttet nanntetisse en gang, men da var jeg ute av senga fordi frøken gråt inne hos seg.
Men om morgenen må jeg løpe for å rekke do!

13+2 og stort sett oppe for å tisse én gang i løpet av natta. Men må nesten alltid opp igjen 10 min etter at jeg har lagt meg for å klemme ut de aller siste dråpene :laughing002

Det har variert fra ingen til 3 ganger. Er 11+2 og er oftest oppe 1 gang i løpet av natta nå. Våkner tidlig da fordi jeg må tisse :p

Back
Topp