Hvor mange ganger våkner dere om natten for å tisse?

2-3 ganger fram til uke 8. Opplevde at flere symptomer forsvant i uke 8, før jeg plutselig fikk andre symptomer. Nå er det bare én gang :)

Blir det verre?
Med førstemann var det slik ganske lenge, men etterhvert som magen vokste og presset mer på ble det enda værre ja :rolleyes: ikke hver natt, men lett 5 ganger om natta fra kanskje uke 33 eller noe, vanskelig å huske nøyaktig. Prøvde å være flink å drikke mye på dagen og mindre på kvelden, men ikke alltid like lett hvis man er tørst

Varierer alt fra 2-6 ganger.. Noen ganger er det helt sykt, føler jeg er oppe en gang i timen. Man blir ofte mer tørst og drikker mer når man er gravid, spesielt i starten, så da må det jo ut også. Jeg husker det avtar litt før det tar seg opp igjen senere, men det kommer litt ann på hvordan barnet ligger. Med første hadde jeg et konstant trykk på blæra, det var på grensen til smertefullt så mye jeg måtte tisse også kom det bare ut to dråper. Med andre var det ikke så ille selv godt ut i graviditeten.

Stort sett ingen, men noen ganger en. Ble oftere utover med førstemann, men kan ikke huske at jeg var oppe mer enn to ganger… Men er så lett å glemme sånne ting :confused005

Våkner ofte om natta likevel da…

Stort sett 1 - 2 ganger pr. natt nå (10+3). Husker ikke hvordan det var med førstemann.

Jeg er 11+3 og er oppe 1-2 ganger iløpet av natten, jeg mener å huske at det var slik med de andre også - det er såå utrolig slitsomt, gleder meg til å få sammenhengende søvn igjen:D

Jeg hadde to netter for en ukes tid siden der jeg var oppe på do en og to ganger, men ikke vært oppe på natt siden. De to tidligere svangerskapene har jeg ikke vært på do på natt.

1-2 :arghh:

Ingen enda heldigvis! Men må noen ganger gå å tisse etter jeg har lagt meg før jeg har sovnet

Back
Topp