Snart_mor til3 August 2013 24 Apr 2013 #22 Oppe på do en til to ganger og våkner med både kramper og vondt bekken så til sammen er det en 5-6 ganger.
Oppe på do en til to ganger og våkner med både kramper og vondt bekken så til sammen er det en 5-6 ganger.
Ane_Rikke Glad i forumet 24 Apr 2013 #23 Ingen, foreløpig Tisser rett før jeg legger meg, også våkner jeg tidlig og er tissetrengt. Men midt på natta slipper jeg enda...
Ingen, foreløpig Tisser rett før jeg legger meg, også våkner jeg tidlig og er tissetrengt. Men midt på natta slipper jeg enda...
Belissima Glad i forumet 24 Apr 2013 #25 Ingen er det siste jeg gjør når jeg legger meg og det første jeg gjør når jeg står opp
wizzy Flørter med forumet 25 Apr 2013 #26 Ein gong før eg legger meg, ein gong før eg sovner, ein gong om natta og så når eg våkna.
Lille* Betatt av forumet 25 Apr 2013 #27 Er ikke oppe på natta, men våkner av det om morningen og da er det bare å stå opp
Raro Elsker forumet Desemberskatter 2016 25 Apr 2013 #28 Sover stort sett natten gjennom.. Men noen ganger 1 gang iløpet av natten.. Men det som oftest hvis jeg har drukket mye vann på kvelden..
Sover stort sett natten gjennom.. Men noen ganger 1 gang iløpet av natten.. Men det som oftest hvis jeg har drukket mye vann på kvelden..
Minnie_mus Gift med forumet Septemberhjertene 2018 28 Apr 2013 #30 Det varierer endel..er jeg heldig slipper jeg, men hvis jeg ikke sover så godt må jeg opp 1-2 ganger..
Det varierer endel..er jeg heldig slipper jeg, men hvis jeg ikke sover så godt må jeg opp 1-2 ganger..