Hvor mange ganger må dere opp om natten for å tisse?

babymama92

Betatt av forumet
Maisløyfene 2024
Så denne fra april forum og tenkte den var litt morsom å ha med:laughing002 Jeg er i uke 7 og er oppe flere ganger om natten, sikkert mellom 3-5 ganger..:sleep011

Haha, ja, skriver under den. Det er vel hvert fall 3-4 ganger:banghead: Ikke alltid det kommer så mye heller, men det kan føles så sykt ut som jeg må på do for det. Og når blæra er så full, får jeg fort litt sånn mensen vondt

Haha, ja, skriver under den. Det er vel hvert fall 3-4 ganger:banghead: Ikke alltid det kommer så mye heller, men det kan føles så sykt ut som jeg må på do for det. Og når blæra er så full, får jeg fort litt sånn mensen vondt
Ja samme her, den føles så sykt full også kommer det ofte bare noen dråper:laughing002:happy090

1-2, men jeg hadde overaktiv blære før jeg ble gravid (hadde til og med fått medisiner for det som jeg brått måtte slutte med) så vet ikke hvor mye som er svangerskap og hvor mye som er fra blæra. :P

Ingen enda.. Men jeg våkner HVER ENESTE natt kl 02.30.. På slaget 02.30 hver eneste natt.. Men jeg må tidligere på do om morningen. Pleier ligge til etter sambo er gått på lufting med hunder, men nå er jeg oppe først for jeg må på do..

Må på do det første jeg gjør når jeg skal vekke ungdommene og få de på skolen. Tisse først, så starte vekkerunde. Regner med det blir mer tisseturer etterhvert som blæra får mindre plass inni der.

0-1, sover gjennom natta de fleste nettene, men dersom 2åringen vekke meg så må jeg gjerne veldig på do :facepalm:

La meg 19.15 i går og var oppe en gang i natt ca 02.30 på toalettet. Men har vært på do fem ganger allerede i dag, det er tre ganger flere enn jeg pleier

2-3 ganger avhengig av når jeg legger meg. Våkner stort sett og må opp å tisse kl 01 og 04 hvertfall :shy:

1 gang hvis en av ungene vekker meg.

Back
Topp