Hvor mange ganger har dere hatt 6 på en dag??

Ble ganske sår den siste gangen[:-] Hehe, ja vi var vel litt kaniner en stund:) Er vel lov får jeg håpe[:D]
 
5 tror æ!
 
11 ganger?? Auu sier bare jeg. Ødelagt etter 3 ganger.

4 ganger er det meste.. Da går jeg med bena laangt fra hverandre[;)]
 
hadde en fylla kveld for noen sommrer siden, på en kveld var det mellom 6-8ganger..... var ikke like godt dagen etterpå!!
 
jeg  slo rekokrden min natt til i går jeg!!! så nå er rekorden 7 ganger!!!! og siden det er ganske lenge siden jeg har spredd bena så mye så kan man jo si at jeg går som en cowboy i går og i dag!!!! men det var godt så det var verdt det
 
ca 20 ganger, dvs. vi holdt på i ca 8-9 timer med korte pauser hele natta, var ung og sprek (18).
Jeg hadde vondt i snabben i flere dager etterpå og hun var helt mørbanka, for vi var nybarberte begge to så 5-6 timer etter at man er nybarbert så er det ikke så "glatt" lenger...
 
Rekorden er vel 8 ganger iløpet av en dag, men det er lenge siden. Nå er det en ikke eksisterende ting. Ikke engang i mnd, men det har sin naturlige årsak i at jeg er singel da.He,he.
 
Vet ikke.  Men det er en del ganger. Var en sommer det var bare stygt vær. Så da tok vi TV`n og cola`n med på soverommet. Kom bare ut for do, dusj og litt mat i ny og ne. Uten om dt så lå vo naken i senga hele dagen. Vi fikk prøvd ut en del nye ting da.[;)]
 
Har nok ikke tellinga på de egentli.... men blir fort noen timer i senga når samboern først er hjemme ja... [8|][8|] Får bare ikke nok av samboern for tida [:D][:D][:D]
 
Mener dere da samleier, eller er det også snakk om oralsex og alt det andre som hører med?
 
wow [:D]

Vet faktisk ikke hva vår "rekord" er..trur ikke jeg vet...3 kanskje? Jeg blir så sliten at jeg ikke orker mer..da har jeg fylt kvota mi for dagen[:D]
 
Jeg og en tidligere forelskelse hadde 9 ganger på 1 dag, Og mener at det var 16 på et døgn...
WOW.... [:D]
 
14 ganger på et døgn, og slik holdt vi på i 3 uker, ikke alltid 14 ganger nei, men var rimelig sliten da ja, slet med å komme meg på jobb,hehe..det var de første 3 ukene vi var sammen ,menge år siden det nå ja.[;)]
 
hmm.. rekorden er vel rundt 15-20 en plass..

nå om dagen har vi sex kanskje tre til ti ganger om dagen, hmm...
 
2 eller 3 tror jeg
 
æø
 
4 eller 5.
 
Back
Topp