Hvor mange ganger har dere hatt 6 på en dag??

sasja

Forelsket i forumet
Min rekord er 8.....!!!!!!!!!!!!! Men da var jeg ung og sprekk...
Mange år siden kan mann si....
 
3 ganger tenker jeg... Det var den gangen det var mer spennende å ligge i senga enn å ha på tv...[;)]
 
Men sex'en er fremdeles bra altså[:D]
 
Tre tror jeg min er.
 
kaniner [:)]
 
tror det er 3 her også...
 
3
 
Mmmm, 11 ganger, nyforelsket og sprek:)
 
ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Mmmm, 11 ganger, nyforelsket og sprek:)


11?? På en dag?
Sorry, er egentlig ikke meningen å stille spørsmål ved "kanin-aktiviteten", men hvordan er det fysisk mulig?? [:-]
Er helt knust etter 3 ganger jeg [:D]
 
ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Mmmm, 11 ganger, nyforelsket og sprek:)

Ikke bare mannen din som var ung og "rask" altså?? [;)] Nei, etter sex skal man være svett, sliten og lykkelig... det rekker ikke jeg 11 ganger på en dag tror jeg... da hadde jeg nok heller vært stresset, strekt og sår![:D]
 
to
 
18 ganger.... men da gjorde vi ikke annet heller[;)] må si jeg var en smule sår da ja...he he.. lenge siden da, i begynnelsen av forholdet vårt...
 
18 ganger? tror ikke jeg hadde hatt hud igjen da... tror aldri vi har hatt mer enn tre ganger på en dag...
 
Da jeg var tenåring og hadde en tenåring som kjæreste så tror jeg vi satt rekord på 8 ganger en gang. Det var på 1 års dagen vår eller noe sånt..
Med sambo nå, som er en del år eldre enn en tenåringsgutt så er vel rekorden vår 2 ganger
 
Men den er bra fordet!
 
3-4 ganger... men blei sår av det jeg... Hmm og dere klarer over 10 ganger.. skjønne rjeg ikke hehe.. Har hatt sex 10 ganger på en helg (fre, lør, søn) og da var jeg sår en uke etterpå....   Nå vil jeg heller ha kvalitet fremfor kvantitet hehe [;)]
 
Tror det må vere en 7-8 ganger.. Er litt usikker.. Men vi gjorde ikke annet den første tida vi var sammen da.. Begge hadde ferie, så vi bare sov, spiste og hadde sex.. [;)]
 
Men hvordan greier mannen å få orgasme 8 ganger på en dag, eller 11, eller 18 ??? [:-]
 
Back
Topp