Hvor mange ganger handler du??

en gang i uka,så sant jeg ikke har glemt noe den gangen!

liker å handle mer men sjeldnere,mer lønnsomt også i følge luxsus fellen[:D]

vi bruker svææææært lite penger i mnd forhold til mange andre.. Vi er 3 stk. Handler en gang i mnd, bruker rundt 3000,- Det meste vi har brukt er 4000,- Da har vi vært lat og gått ut å spist eller bestilt pizza på døren (dette skjer da kanskje 2-3 ganger i året).. Akkurat der er vi flink å spare.. Men er ikke så flink å spare pengene vi har spart.. [&o]

ORIGINAL: FrøkenPanda

Imponert overe dere som ikke hander så og si hver dag...!!
Jeg er sååå ELENDIG på det punktet :(

skriv handle liste og hold deg til den,ikke verre en det[:D]

ORIGINAL: Evens*mamma

vi bruker svææææært lite penger i mnd forhold til mange andre.. Vi er 3 stk. Handler en gang i mnd, bruker rundt 3000,- Det meste vi har brukt er 4000,- Da har vi vært lat og gått ut å spist eller bestilt pizza på døren (dette skjer da kanskje 2-3 ganger i året).. Akkurat der er vi flink å spare.. Men er ikke så flink å spare pengene vi har spart.. [&o]

oi deg har jeg noe å lære av,hva handler du slik at det varer i en mnd for bare 3000[8|]

vi handler egentlig 1 gang i uka, men så kjem det noen små påfyll turer av melk og brød, frukt og grønt. men prøver å handle mest mulig og minst mulig ganger. men glemmer alltid noe da..

2-3 ganger i uka og alt for ofte på sulten mage [8D] Ender med alt mulig som ikke trengs eller er sundt [8|]
Nyttårsforsettet mitt er 1 gang i uka og det jobber vi frem mot [;)]

ORIGINAL: stardust

det er lista som er problemet....hehe...det er så ufattelig lite som frister for tiden... klarer knapt å komme på noe fra dag til dag....

ORIGINAL: stardust

det er lista som er problemet....hehe...det er så ufattelig lite som frister for tiden... klarer knapt å komme på noe fra dag til dag....

jeg føler også det blir mye av det samme noen uker,men men andre uker er jeg mer kreativ.

du får kikke i middastrådene vi har her ...[:D]

Handlar stort 2 ganger i veka, men må som regel fylle på litt innimellom....

Back
Topp