Hvor mange ganger ammer dere på natt?

Bella75

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Her blir det 1-2 ganger. Ca Kl 23 og rundt 2-3. Ammer kl 06-07 også, men regner det som dag.

Rundt 23/24 her og. Da sover hun til iallefall kl 5. Eller til 6-7 tiden. Så spiser hun og kan lett sove til kl 12 :o jeg er oppe lenge før henne

Jeg ammer før jeg legger meg ca 22:30, så en gang i 1-2 tiden og en gang i 4-5 tiden. Så ca 2 ganger, noen ganger 3.

Her har hun den siste uka fått siste måltid i 19-20 tiden før hun legger seg, så våkner hun i 1-2 tiden og i 5-tiden før vi står opp og mater henne igjen i 7-8 tiden.
Men i natt sov hun faktisk fra ca 21 (fikk mat kl. 20) til 3.30, så da måtte jeg bare stå opp en gangmed henne før vi sto opp 7.30. Håper det snart vil forskyve seg litt slik at hun spiser i 23-24 tiden og så sover helt til morgenen:-)

Ca kl 20.30 ammer jeg siste gang før hun sovner for natten ca kl 21. Da sover hun til kl 3-4 og etter mat da sover hun til 6-7 igjen:)

Her er det ikke noe fast tidspunkt på ammingen, ikke som jeg vet om i alle fall :) men er to ganger i løpet av natta. Ammer en gang på kvelden mellom 21-23 og så to ganger før kl 7 :) noen ganger sover vi litt mer.

Ammer henne når vi legger oss mellom 22 og 23. Så våkner hun i 06-tiden. Deretter sover hun stort sett til klokken 8.30-09.

Hver andre time kanskje? Men d er fra ca klokka 2.
Jeg sover meg igjennom d som oftest :p

Ammer 2-3 ganger i løpet av natta. Oftest 2. Ingen faste tidspunkt. Kommer ann på når hun sovnet på kvelden

Ca to ganger per natt. Varierer en del. Tror jeg sovner før han;)

Alt for mye i natt - zzzzz zzzzz.

Har hatt noen netter hvor han ammes i åttetiden før han legges, i tretiden og i femtiden. Og så igjen om morgenen kanskje omkring kl syv. Håper det blir flere sånne netter!

Jeg ammer rett før vi legger oss. Så en gang i løpet av natta og en gang før vi står opp. Varierer litt på tidspunktet, men rundt kl 23. 06 og 09 :)

Hun spiser når jeg legger meg ca 23. Så sover hun til ca 5 :) så kan ikke klage på nattesøvnen :)

Som oftest tre ganger per natt. Starter dagen ca 07.

Back
Topp