C
Chuma
Guest
Hadde 7 forsøk tilsammen. Av dem ble det bare 3 innsett, de andre ble ødelagt av manglende befruktning. Ingen fryseforsøk, vi fikk aldri noen fryseegg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og til slutt satt den jammenMå den sitte hele veien også!
![]()
Det skjønner jeg veldig godt. Tror engleguttene dine sitter og heier på deg nåtakk...lang vei å gå..ettersom jeg har to englegutter..så tror det ikke før jeg får lille i armene
Det kommer ikke opp noen signatur med mobilappen til androidAlle mine står i signaturen min![]()
Og jeg som stakk innom for å se at du ropte ut om positiv test i dag, Starbucks!!
Det er utrolig hvor sta man blir i det "gamet" her... <3 Heier på deg![]()
Det kommer ikke opp noen signatur med mobilappen til androidJa, hadde håpet på positiv jeg og
Men men, ta en pause fra alt nå og på'n igjen om litt
![]()

Jeg håper så INDERLIG at dere slipper en runde til! Håper på gode nyheter fra deg2 kjemiske graviditeter
ICSI mars 2012- 3 embryo, 1 inn - Negativ
FER i slutten mai 2012 - avbrutt
FER mars 2013 i naturlig syklus - Gravid <3 Men endte i MA uke 9
FER september 2013 - avbrutt pga opptiningssvikt..
ICSI 8 November - Negativ
FER mars 2014 - ruger forhåpentligvis på et isvidunder <3
Slik ser "lista vår" ut. Og nå ser det ut som det blir enda en nedtur på lista.. "Tanta" truer med sin ankomst, og magefølelsen er skrall.
En mnds pause her også nå tenker jeg føre en skal på'n igjen med siste FER. Går ikke det, så går vi nok for tredje og siste rund ICSI... Skjønner ikke åssen jeg orker men![]()
Jeg håper så INDERLIG at dere slipper en runde til! Håper på gode nyheter fra deg![]()
Uff5 forsøk: 4 FER og 1 TIN. Gravid på TIN, men SA uke 6, og gravid på siste ICSI, men MA uke 10Nytt FER ifm neste mens. Ikke gitt opp håpet enda om å få oppleve å bli mor....
Det er det samme jeg tenkerJo takk, vi må prøve å fokusere på at jeg forhåpentligvis kan bli gravid igjen...![]()