Hvor mange forsøk..

Hadde 7 forsøk tilsammen. Av dem ble det bare 3 innsett, de andre ble ødelagt av manglende befruktning. Ingen fryseforsøk, vi fikk aldri noen fryseegg.

Icsi--> ble gravid å fikk en datter
Frysforsøk/søskenforsøk- egget overlevde ikke opptiningen :sad010

Og til slutt satt den jammen;) Må den sitte hele veien også!:)

takk...lang vei å gå..ettersom jeg har to englegutter..så tror det ikke før jeg får lille i armene

2 ICSI som endte i MA ca uke 10. Et egg tålte ikke optining, et FER endte negativt, er i gang med nytt FER forsøk nå.

-iPhone appen-

Alle mine står i signaturen min :)

Og jeg som stakk innom for å se at du ropte ut om positiv test i dag, Starbucks!!

Det er utrolig hvor sta man blir i det "gamet" her... <3 Heier på deg :)

Alle mine står i signaturen min :)

Og jeg som stakk innom for å se at du ropte ut om positiv test i dag, Starbucks!!

Det er utrolig hvor sta man blir i det "gamet" her... <3 Heier på deg :)
Det kommer ikke opp noen signatur med mobilappen til android:) Ja, hadde håpet på positiv jeg og:( Men men, ta en pause fra alt nå og på'n igjen om litt:)

Det kommer ikke opp noen signatur med mobilappen til android:) Ja, hadde håpet på positiv jeg og:( Men men, ta en pause fra alt nå og på'n igjen om litt:)

2 kjemiske graviditeter
ICSI mars 2012- 3 embryo, 1 inn - Negativ :(
FER i slutten mai 2012 - avbrutt
FER mars 2013 i naturlig syklus - Gravid <3 Men endte i MA uke 9 :sad015
FER september 2013 - avbrutt pga opptiningssvikt..
ICSI 8 November - Negativ :(
FER mars 2014 - ruger forhåpentligvis på et isvidunder <3

Slik ser "lista vår" ut. Og nå ser det ut som det blir enda en nedtur på lista.. "Tanta" truer med sin ankomst, og magefølelsen er skrall.
En mnds pause her også nå tenker jeg føre en skal på'n igjen med siste FER. Går ikke det, så går vi nok for tredje og siste rund ICSI... Skjønner ikke åssen jeg orker men :P

2 kjemiske graviditeter
ICSI mars 2012- 3 embryo, 1 inn - Negativ :(
FER i slutten mai 2012 - avbrutt
FER mars 2013 i naturlig syklus - Gravid <3 Men endte i MA uke 9 :sad015
FER september 2013 - avbrutt pga opptiningssvikt..
ICSI 8 November - Negativ :(
FER mars 2014 - ruger forhåpentligvis på et isvidunder <3

Slik ser "lista vår" ut. Og nå ser det ut som det blir enda en nedtur på lista.. "Tanta" truer med sin ankomst, og magefølelsen er skrall.
En mnds pause her også nå tenker jeg føre en skal på'n igjen med siste FER. Går ikke det, så går vi nok for tredje og siste rund ICSI... Skjønner ikke åssen jeg orker men :P
Jeg håper så INDERLIG at dere slipper en runde til! Håper på gode nyheter fra deg:)

Jeg håper så INDERLIG at dere slipper en runde til! Håper på gode nyheter fra deg:)

For hver time som går hvor tanta uteblir, blir jeg mer og mer ille nervøs.. Skal ha den i morra i tilfelle, så har ikke gitt opp helt enda :)

Ett IVF-forsøk februar 2011. Fikk tvillinger da. Søskenforsøk februar 2014, IVF.

Er på mitt andre forsøk nå :)

Samme her, mitt andre forsøk :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

To negative ICSI-forsøk bak oss, ingen egg på frys. Plutselig gravid av oss selv, men var bare kjemisk. Oppstart med spray på siste ICSI-forsøk ved påsketider.

Sent from my iPhone using BV Forum

5 forsøk: 4 FER og 1 TIN. Gravid på TIN, men SA uke 6, og gravid på siste ICSI, men MA uke 10 :( Nytt FER ifm neste mens. Ikke gitt opp håpet enda om å få oppleve å bli mor....

5 forsøk: 4 FER og 1 TIN. Gravid på TIN, men SA uke 6, og gravid på siste ICSI, men MA uke 10 :( Nytt FER ifm neste mens. Ikke gitt opp håpet enda om å få oppleve å bli mor....
Uff:( Du må ikke gi opp nei. Stå på! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jo takk, vi må prøve å fokusere på at jeg forhåpentligvis kan bli gravid igjen... :)

Jo takk, vi må prøve å fokusere på at jeg forhåpentligvis kan bli gravid igjen... :)
Det er det samme jeg tenker:) Jeg har ikke vært gravid før, men jeg SKAL bli gravid jeg. Det er bare sånn det er:)

Ja, det lykkes jo for veldig mange, bare man holder ut og orker å kjempe videre! Kan ikke gi meg ennå ;)

Vi gir oss ikke vi vøtt:) Tror alle damene her inne er lagd av stål:)

Back
Topp