Hvor mange forsøk..

Starbucks

Forumet er livet
..har du vært gjennom? Jeg er nettopp ferdig med mitt første ICSI forsøk. Skal ikke klage. Vet det er mange som har vært gjennom mange fler. Men fy faen som det er vondt når det går i dass...

3 IVF, 3 fryseforsøk, og to avbrutte fryseforsøk. Det er utrolig tungt med hver eneste nedtur, gleden er desto større når drømmen går i oppfyllelse. Det gjør den for deg og til slutt :)

Tre ICSI og alle tre rundene har vært forskjellige. Både for kropp og hode.

Sent from my iPad using BV Forum

3 ICSI of 4 FER

2 ICSI fersk forsøk som ble negative, skal igang med fryseforsøk neste uke.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har så uendelig mye respekt for dere. Så mye som dere har vært gjennom... Noen av dere har klart det, og jeg håper resten av dere er nestemann!:):)

Eller nestekvinne:)

1 avbrutt ivf forsøk, 1 mislykka icsi forsøk og 2 avbrutte icsi forsøk...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har hatt 4 innsett, 3 ferskforsøk og 1 fryseforsøk og 2 fryseegg som ikke overlevde :/ Negative alle sammen... Men vi er så heldige å ha ei lita pie som vi fikk til selv etter første ferskforsøk ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fekk ein gutt på første IVF. :) No på søskenforsøket er ett fryseforsøk blitt avbrutt (tålte ikkje opptining), 1 fersk og 2 frys. Alle negative. Blitt gravid på egenhånd 2 ganger, men endte i SA veke 8 og 10.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble du gravid på siste nå?

Ja, utrolig nok. En del av meg hadde egentlig gitt opp ettersom jeg er 38 og aldri har vært gravid før. Det merkelige er at denne gangen forberedte jeg både kropp og hode på en annen måte. Kroppen min responderte også mye bedre på stimuleringen dvs jeg fikk ut rekordmange egg (til å være meg). Så plutselig satt det.

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk en gutt på 3 icsi (første forsøk var ivf). Aldri hatt fryseforsøk tross stooooort antall egg....
Skal i gang med søskenforsøk i år, men håper det går bitte litt fortere denne gangen :-)

Ja, hvor mange forsøk er det blitt.. 2 avbrutte icsi, 2 negative icsi, 1 negativt frys og 1 positiv icsi som endte i tidlig sa. Tilsammen er det 5 runder med full pakke med hormoner, samt 5 egguttak. Men 4 innsett. Men vi gir oss ikke enda! Nå er vi igang med forsøk i Danmark - har kjøpt en 3-pack :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp