Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Det har vært mange nedturer og skuffelser jeg ikke var forberedt på (som å to ganger bli ringt opp før innsett med beskjed om å kansellere flybillettene) og like før jeg gav litt opp etter SA. Men så var det plutselig min tur nå ligger jeg på sofaen og kjenner på sparkene til en aktiv krabat som ser helt frisk og fin ut på alle ultralyder. Uff, nå kom tårene her.Veldig takknemlig for at det endelig gikk bra for oss tror nesten ikke på at det skal komme en liten Mini her til våren, det virker litt for godt til å være sant
Det har vært mange nedturer og skuffelser jeg ikke var forberedt på (som å to ganger bli ringt opp før innsett med beskjed om å kansellere flybillettene) og like før jeg gav litt opp etter SA. Men så var det plutselig min tur nå ligger jeg på sofaen og kjenner på sparkene til en aktiv krabat som ser helt frisk og fin ut på alle ultralyder. Uff, nå kom tårene her.
Veldig takknemlig for at det endelig gikk bra for oss tror nesten ikke på at det skal komme en liten Mini her til våren, det virker litt for godt til å være sant