Hvor mange forhold hadde dere

hadde noen små flinger, men hadde ikke vært forelska før jeg traff min mann[:)]

møtte sambo når jeg var 17 og vil ikke si at de forholdene jeg hadde før den tid var noe seriøse

Var som en mann før jeg møtte mannen min. 2 many men 2 little time [:D]. Nå har jeg vært sammen med min elsk 10 år så jeg angrer ikke på den tiden. Buff så trist om jeg bare skulle klint meg han haha [:D]

ORIGINAL: mammasin

Hadde ingen seriøse forhold før jeg traff sambo.. Jeg var av den typen som ville gjøre akkurat som jeg ville[:-] Så var bare useriøse greier før han.. Men så var jeg 17 når jeg ble sammen med han og da[;)]

samme her[8|]

Hadde et langt forhold på ca 2år før jeg fant den rette(altså samboern min![:D])
Hadde andre forhold tidligere men det var bare sånn fjortiss forhold[8D]

Jeg har bare vært sammen med han jeg er sammen med nå jeg.
Vi har vært sammen i 4 år nå.

Takk for mange svar [:)]
jeg har hatt ett små seriøst forhold med en jeg var i lag med fra jeg var 15 til 17-18 , traff en kar da jeg var 18 og vi flyttet sammen , ble gravide , mistet , fant ut han var utro og flyttet fra han ...
så traff jeg verdens mest herlige menneske ! som jeg elsker over alt...  og var hadde et sååå godt forhold og kunne hatt en enda bedre framtid... men han ville ikke ha barn... ikke sånn type mannfolk som sier de ikke vil ha det , men han virkelig ville ikke !!!  [&o][&o]

jeg vet jeg aldri kommer til å komme over han....  aldri helt...

hadde bare 1 forhold før han, sambo og jeg ble sammen når jeg var 15, har snart vært sammen i 5år[:)]

1...

Sambo er min første skikkelig seriøse kjæreste, det blir null her [:)]

Jeg har ikke truffet den rette enda...

kan ikke noen av de som har hatt en del forhold skrive her også ?
fortelle at det kommer til slutt !! at man kommer over kjærlighetssorg... [&o][&o]

Jeg har bare vært sammen med min kjære. Men så ble vi sammen da jeg var 16,5 år og da...[:D]

Har vært samme 8 gutter kun 1 av de har vært seriøst. Sambo er nr 9 og vi har vært sammen snart 5 år[:D]

1 langt forhold før jeg traff sambo, vi er  nå på det 5 året

tør ikke si det engang haha[X(][:D]

vært sammen me 4 før... første va vel 1 år (litt av og på) nr.2 va ca 1 år, kanskje litt lenger (gud kor fort en glemme[:D]) nr.3 va i sammen me i 3 mnd ca (dummere kar ska en leite lenge etter, men jævlig fin, men d e liksom ikkje nok[:D]) nr 4 va i sammen me i ett halvt år.. så møtte i typen ett par mnd etter han[:D] og vært sammen i 6 1/2 år[:)]
har hatt type omtrent heile tia sia i va 14 år, dvs siste ti åra....[8D] lura på koss d ska gå når typen flytte ut[&o] d kjæm t å gå rett t h.....

Back
Topp