Hvor mange forhold hadde dere

Cathy1

Elsker forumet
før dere traff den "rette"  ... ( om dere har truffet han da.. ) [:D]

jeg sitter her med knust hjerte og tenker bare " herreguuud skal eg liksom gå gjennom dette flere ganger ?!?!   skjeeer ikkje ! au ! "

2..
hadde en kjæreste på ungdomskolen i 1-2 år..
så flyttet jeg sammen med en, var vel sammen med han i 3-4 år.

nå samb.. vært sammen i 8 år..[:D]

2 lange forhold før det jeg er i nå[:)]

har vært sammen med 5 gutter.Men kun et av de var seriøs.

Sambo er nr 6.Vi har vært sammen i 8,5 år

har vært i 1 seriøst forhold før sambo, han har jeg vært sammen med i 7 år nå[:)]

Nå fikk jeg ganske god tid siden jeg ikke fant sambo og fikk barn før jeg var 34 så det ble noen stykker..hehe

3-5, to lange forhold, å noen korte....

ORIGINAL: Looney

2 lange forhold før det jeg er i nå[:)]

Jeg tok på annet jeg... min nåværende har lissom vært den 'eneste' som jeg har hatt fast følge med sånn sett... (har ikke tatt med barne/ungdomkjærrte da, men i tilfelle har det vært 3 stk... hihi, nå fikk jeg opp gode minner gitt[:D])

Har ikke funnet den store kjærligheten enda, har egentlig bare hatt småforhold(maks 6 uker) utenom BF som har vart i snart 2 1/2 år.

hadde vel 2 seriøse hvor vi begynnte å planlegge framtiden, men min ene eks var narkoman (har kommet seg på rett kjør nå) og visste jo igrunnen at d aldri kom til å bli seriøst nok. Han andre er nå akkurat blitt pappa og lever sitt eget liv, var en del som skurret der også så gla jeg ikke sitter sammen med han i dag for å si d slik!

Jeg hadde en kjæreste i min ungdom (fra jeg var 15 til 17), så møtte jeg pappaen til de to eldste, vi ble skilt, og så møtte jeg mannen min. Så, det blir vel to det [:D]

jeg hadde to lange forhold bak meg før jeg møte han jeg er sammen med nå...Har noen små flørter også da, men de er ikke viktige[:)]

Eneste skikkelig forholdet jeg har hatt er med sambo<3

Har hatt 1 langt forhold (nesten 4år) men ellers bare kortvarige forhold før jeg traff min kjære

Eg hadde berre ein kjæraste før eg fant den rette.

Og det er morosame koplingar mellom dei og [8D]

Har ett fjortissforhold, å to litt bedre forhold bak meg før jeg traff sambo [:)]
Så tre forhold da....

har ikke truffet den rette[;)]
men har hatt ca 5 forhold,det siste varte i 8,5 år[:)]

Jeg hadde/har bare ett. Traff blink på første forsøk[:D]

Back
Topp