Tre dager over, og ingen tegn her heller6 dager over og iiiingen tegn på at baby vil ut
Så da blir det juni baby på oss likevel![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tre dager over, og ingen tegn her heller6 dager over og iiiingen tegn på at baby vil ut
Så da blir det juni baby på oss likevel![]()

Jeg skal i morgen, men det hadde vært veldig greit hvis fødselen starter ila natten6 dager over her og, og fortsatt ingen tydelige tegn på fødsel.
og jeg som var forberedt på før termin, da blir det sååå lenge når man går over.
Når skal dere på neste kontroll?

Så spennende. Godt å komme igang tenker jeg.Ja, er det flere enn meg som venter enda eller?
Her gikk vannet delvis da jeg lå og hvilte i formiddag. En veldig spesiell følelse da de to andre fødslene mine har startet med rier, vannet har aldri gått av seg selv
Riene kon ca 3-4 timer etter vannavgang så nå sitter jeg her og tar tiden på de
Skulle settes i gang i morgen, men jeg er glad for at det ser ut til at det kommer i gang av seg selv nå![]()
Ja, det skal jeg love degSå spennende. Godt å komme igang tenker jeg.
Men gruer meg litt også nå
Du får glede deg til å bli ferdigJa, det skal jeg love degMen gruer meg litt også nå
![]()
Det er santDu får glede deg til å bli ferdigSnart er du gjennom den kjipe delen!