Hvor mange er vi igjen her nå? *skravletråd*

Jada eg og gjør det :) skjønner godt at folk gleder seg. Men blir slitsomt i lengden når folk vet at eg skal gi beskje :)

Enig med deg Bkno88, det er litt plagsomt med alle andre sine forventninger.. hehe.. Blir litt masete når man får flere meldinger og telefoner i løpet av dagen.. Men jeg skjønner jo at folk er nysgjerrige og gleder seg de også, så jeg prøver å bære med over med det :-)

Hehe, slipper mye mas jeg da :p blir godt å få han i armene mine, for jeg har ventet på barn i 8 år <3

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Jeg er her også! Hadde sett for meg at jeg skulle føde i denne uken, men det ser ikke slik ut ;-) Terminen er på mandag. Er egentlig ikke så veldig utholdmodig, men samtidig klar for å møte lillebror og ta fatt på livet som tobarnsmor (med skrekkblandet fryd) ❤️ Storesøster kom 5 dager før, så han her tar seg bedre tid - lille luringen ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har termin 31 mai, men blir satt i gang på mandag. Ble satt i gang sist også og kjenner jeg gruer meg. Skrekk og gru...

Har diabetes type 1, så jeg får ikke lov til å gå helt til termin. Sist gang ble jeg satt i gang i uke 38, men denne gangen er jeg jo nesten til termin i det minste.

Er her enda, hadde termin i går fredag 23 mai, men Prinsessa trives i magen virker det som:) men håper hun kan komme i natt nå ;) er veldig klar for å møte henne :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Termin idag, men ingen tegn til at noe skal skje enda. Er veldig mye liv inni der. Noen som la merke til om det ble mer eller mindre liv i dagene før fødsel? :-)

Her er det stille og rolig :-) Mannen er selvfølgelig blitt syk, så jeg håper hun venter et par dager slik at han får kommet seg litt.. Han er en skikkelig mannemann som aldri hverken klager eller blir dårlig, og når han først blir det så er det ille, så føler med han om dagen! :-/

Termin idag, men ingen tegn til at noe skal skje enda. Er veldig mye liv inni der. Noen som la merke til om det ble mer eller mindre liv i dagene før fødsel? :-)

Her merket jeg ingen forskjell på livet i magen rett før fødsel.

Bah.. Termindag i dag. Ingen baby i sikte.. Aldri vært mer gravid enn nå :p
Skal til JM seinere. Spent på hva hun sier..

Back
Topp