Hvor mange er på overtid?

6dager på overtid!

3 dager over, termin var fredag. Hadde regnet med å gå over siden jeg er førstegangs, men nå begynner jeg å bli utålmodig allerede.

Hadde termin på lørdag, så er 3 dager på overtid i dag. Førstemann kom på termindagen og trodde frøkna heller skulle komme før enn etter termin, så utålmodig nå. Ingen hint om at noe er i gang heller. Men det er visst mer vanlig å føde etter termindagen enn før, så tenker ting uansett er i rute.

En uke over i dag :-)

All ære til dere altså. Er på dag 2 overtid nå. Våkner med tårer i øynene hver dag føles som jeg aldri skal få noe baby!

Har du vært på overtidskontroll? Litt spent på hva som skjer der:)
Ja, var på tirsdag! Skal også i morgen (fredag). De tok sånn måling med maskin (mål av hjerterytme til baby og mål av sammentrekninger som skjer i magen) ved hjelp av belte. Måler aktivitet og de ser hvordan babyen (bevegelse og hjerterytme) reagerer når det kommer kynnere/sammentrekninger. Etterpå sjekket dem mitt blodtrykk og vaginal sjekk om jeg hadde åpning og hvordan ting lå an. (Hadde selv 3 cm åpning og de kjente hode til babyen,vææ). Deretter tar dem ultralyd hvor de måler vekst,hode,sjekker hjerte,fostervannsmengde,morkake og generelt hvordan baby har det). Fikk ny time noe dager etterpå for ny vurdering og sjekke babyens helse :-)

Ja, var på tirsdag! Skal også i morgen (fredag). De tok sånn måling med maskin (mål av hjerterytme til baby og mål av sammentrekninger som skjer i magen) ved hjelp av belte. Måler aktivitet og de ser hvordan babyen (bevegelse og hjerterytme) reagerer når det kommer kynnere/sammentrekninger. Etterpå sjekket dem mitt blodtrykk og vaginal sjekk om jeg hadde åpning og hvordan ting lå an. (Hadde selv 3 cm åpning og de kjente hode til babyen,vææ). Deretter tar dem ultralyd hvor de måler vekst,hode,sjekker hjerte,fostervannsmengde,morkake og generelt hvordan baby har det). Fikk ny time noe dager etterpå for ny vurdering og sjekke babyens helse :)
Lykke til i dag:)

Termin igår så overtid fra idag... Berre å smøre seg med tålmodighet! ;)

4 dager over. Føler fødselen blir fjernere og fjernere:p Får vell sjokk når/om det starter.

Back
Topp