Hvor mange er på overtid?

5 dager over termin:p I morgen er det overtidskontroll og henvisning til sykehus for kontroll.
 
6 dager over termin. Da blir det overtidskontroll hos legen i dag om 3-4timer. Hadde ikke trodd jeg skulle benytte meg av den:p
 
Masse lykke til! Fortell Åssen det går og hva dem gjør da,er spent! ;) jeg har time på mandag kl.8 :)
Tror det er mer som en vanlig kontroll hvor jeg blir henvist til sykehuset på mandag. Der tar de vell mer kontroller av baby og ultralyd. Så får man gjerne dag og tid for igangsetting kan jeg tenke meg. Men skal oppdatere:)
 
Tror det er mer som en vanlig kontroll hvor jeg blir henvist til sykehuset på mandag. Der tar de vell mer kontroller av baby og ultralyd. Så får man gjerne dag og tid for igangsetting kan jeg tenke meg. Men skal oppdatere:)
Ja...dem setter det ikke i gang på fredag eller i helga.. :p med min gutten nr to så var jeg på overtidskontroll på dag 11 på en torsdag. Fikk ny time på lørdag for sjekk hvis det ikke skjedde noe. Og time til igangsetting på mandag. Tror ikke d går så lenge nå! Da hadde det blitt 15 dager før dem hadde satt d i gang. :( men startet heldigvis av seg selv på den 12 dagen. :) jeg aksepterer ikke å gå så lenge over nå!
 
To dager over termin nå. Men i morrest gikk slimproppen å murringer i mage å rygg både i natt å i hele dag. Ikke tatt seg opp noe mer enda. Men krysser fingre å tær for at d blir til noe mer :)
 
6 dager over nå,begynner å bli ufattelig lei!!! :( hadde ikke håper å gå så lenge over..og dette er min nr 3! Overtidskontroll i morgen på sykehuset,reiser ikke derfra da før dem gjør noe assa..... :p
 
Back
Topp