hvor mange er gravide nå eller nettop har fått?

Termin 20 februar [:D]

termin 26februar[:D][:D][:D]

Termin 18 Mars[:)]

Jeg har en liten spire i magen som er temmelig ny. Har hatt litt blødninger, så er veldig usikker på om det går veien. Holder på med hcg-målinger, og håper på tidlig UL snart for å få det bekreftet/avkreftet. Men går det bra, så er det i mai 2011.

Foreløpig termin er 2 mars[&:][8D]

Jeg syns det er ganske så travelt med 2 ifht 1[8D] Men det er jo dobbelt så mye kos også. Ser at de allerede begynner å få glede av hverandre, og leker sammen på ett vis[:D] 

Men jeg må si jeg gleder meg til Jesper bare blir litt eldre, syns det har vært noen litt for hektiske 6 måneder[8D]

ORIGINAL: Merri24

Jeg vil bare avkrefte at to er som ti;) En er som en, og to er som to:) Det går utrolig greit!!

Vil bare understreke dette og samtidigl legge til at 3 er som 300!!!! EKSTREMT stor forandring fra 2 til 3, men helt ubroblematisk å gå fra 1 til 2 [:)]
LYKKE TIL!!

ORIGINAL: piaff

ORIGINAL: Merri24

Jeg vil bare avkrefte at to er som ti;) En er som en, og to er som to:) Det går utrolig greit!!

Vil bare understreke dette og samtidigl legge til at 3 er som 300!!!! EKSTREMT stor forandring fra 2 til 3, men helt ubroblematisk å gå fra 1 til 2 [:)]
LYKKE TIL!!
hehehehehehe, såpass ja! bra vi stopper på to da skjønner jeg[:D][:D][:D] håper alt går greit, ikke lenge igjen nå! 19 dager (og tilsvarende søvnløse netter[:'(][:'(][:'(][:'(])

Termin juni 2011 :)

Jeg har termin 11 desember ( tidligere Suveren)

Julian Leander gleder seg stor til å bli storebror, praten går i ett og han følger utviklingen sin som normalt:)

Jeg fikk en gutt 30 sep[:D]
tidligere Eliasmam[:)]

Jeg fikk tvillinger 7.sept. Så selv om jeg fikk litt mer enn jeg bestilte så synes jeg det går helt greit. Sambo begynner på jobb igjen på mandag og det gruer jeg meg litt til for da skal jeg levere og hente i barnehage hver dag alene , og jeg må ta buss med 2 åring ikke i vogn. MEN selv om jeg fikk 2 synes jeg det fortsatt ikke er som 10 :)

Back
Topp