Hvor mange er flergangsfødende her da!?

bærer nr.4......har en jente på 10, en gutt på 8 og en gutt til på 5.....å venter en gutt i januar[:)]

Jeg venter nummer fire: Lykke Charlotte kommer til verden i januar. Karoline Emilie, Magnus Mathias og Mathilde Sofie får ei lita søster.

Jeg er ny her inne fra idag..
Jeg venter nr. 3 21 april 2006. Fra før har jeg to jenter, snart 6 år og 2 1/2 år. I tillegg har samboer 2 fra før som er 18 1/2 og 16 år.

Hei Star83..
Jeg venter mitt andre barn nå, er snart 27 uker på vei[:D]
jeg har ei nydelig datter på 5 år fra før, som gleder seg stort til lillebror el lillesøster kommer[:)]

Jeg venter nr. 8 i begynnelsen av nov.
De andre er født i -91, -94, -96, -98, -00, -02 og -03

skal ha nr 2 om 6 uker.
gleder os kjempe mye, vår første er 17 mnd snart, han blir 18 mnd og 4 dager på terminen

Bærer på nr.5 i rekken, er nå 12+2

pregnancy

Venter nr.2 (datter iflg.UL) i slutten av januar. Har ei datter fra før, hun er nå 5 år (født i -00).

heisann...[;)]
jeg bærer på nr to jeg da...er nå i uke 33+4...
har ei datter fra før som ble 6 år i juli---

klem[:)]

venter nr to nå, og storesøster rekker å bli ca 16 mnd før fødselen...

så mange som venter nr 4 eller flere!!
tøft gjort....[:)]

Jeg skal ha nr 2, ca 13 uker på vei... (pluss/minus). Har ei jente fra før på 2 1/2 år.

Vi venter nr tre. Ser flere som har tette barn her, og det var da godt å se at det ikke bare er vi som er gale :). Fikk litt sjokk da vi kom til å tenke på at når denne lille vennen kommer er storebror 4 år og 2mnd, mens lille bror 2,5 år. Dvs tre barn, hvor eldste er fire!!! Gurimalla!! Og i et år har vi tre stk i bhg! Men vi har så langt snille barn, alle barn er jo snille, så dette kommer bare til å bli flott!! :)

Er kjempe herlig!!![;)]
Vår største vil være 3år og 2mnd ca,når nr 3 nedkommer...
Blir nok moro!!![:D]

ORIGINAL: Star83

Så moro med en på lik alder,som også venter nr 3![;)]
Hvor gamle er de to jentene du har fra før da!?

Heisann, nå ser jeg det er ei stund sia du la inn innlegget men jeg prøver å svare likevell jeg [:D]
1 mann er nå blitt 5 år, minsta er 1 år og 2 mnd nå.
Ble ett lite mellomrom på de to først (de har ikke samme far)

Blir ca likt mellomrom da![;)]
Mellom nr 2 og nr 3...
Spennende å se hvordan det blir!!!
Er du i fin form eller!?

Mye bedre form nå enn sist ja.. mener jeg i alle fall! Du da?
Jeg syns det blir veldig spennende å få to som erlitt tette.[:D]

De to første her er det rett under 17mnd'er imellom,og de har masse glede av hverandre!!![:D]
Bare opplevd positivt ved tette barn,så en del derfor vi gikk på'n igjen nå...
Håper det fungerer like bra denna gangen.
Formen her er nå blitt en del bedre- var kvalm og kasta opp til jeg var 18 uker på vei![:'(]
Så det har nok tatt på litt å gå gravid nå for tredje gang såpass tett,bra det kommer noe godt ut av det!!![;)]

Back
Topp