Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er ikkje sjukmeldt, men har to stillinger som kun er ringevikar, så har måtte takke nei til jobb veldig mange gongar fordi ryggen og bekkenet ikkje er i form til å jobbe. Blir ikkje mykje inntekt av slikt, men kva skal ein gjere...
Jepp, har vært det siden slutten av mai.. Har ikke dårlig samvittighet ifh til jobb, ønsker heller å fungerer i hjemmet med barna mine enn på jobb de kunne ikke tilrettelegge mer for meg heller så..
Har jobbet fullt i 100% stilling pluss 50% ekstra i en annen jobb frem til nå,men nå satt legen foten ned og sa at nok fikk være nok. 100% sykemeldt ut svangerskapet pga bekken,høyt blodtrykk,jernmangel og mye kramper/falske rier :/
ble skuffa først,men kjenner nå når jeg først fikk satt meg ned at kroppen er(og har nok vært det lenge) sliten, og har trossalt en guttunge på 6 år som jeg har aleneansvar for,som også trenger mammaen sin. Så nå har jeg bestemt meg for å nyte de siste ukene som 1barnsmamma før lillebror kommer, og ikke sutre over at jeg ikke fikk jobbe ut svangerskapet ingen skam å snu sa suverin suveren