Hvor mange er 100% sykemeldt nå?

Er ikkje sjukmeldt, men har to stillinger som kun er ringevikar, så har måtte takke nei til jobb veldig mange gongar fordi ryggen og bekkenet ikkje er i form til å jobbe. Blir ikkje mykje inntekt av slikt, men kva skal ein gjere...

Jepp, har vært det siden slutten av mai.. Har ikke dårlig samvittighet ifh til jobb, ønsker heller å fungerer i hjemmet med barna mine enn på jobb ;) de kunne ikke tilrettelegge mer for meg heller så..

Har jobbet fullt i 100% stilling pluss 50% ekstra i en annen jobb frem til nå,men nå satt legen foten ned og sa at nok fikk være nok. 100% sykemeldt ut svangerskapet pga bekken,høyt blodtrykk,jernmangel og mye kramper/falske rier :/
ble skuffa først,men kjenner nå når jeg først fikk satt meg ned at kroppen er(og har nok vært det lenge) sliten, og har trossalt en guttunge på 6 år som jeg har aleneansvar for,som også trenger mammaen sin. Så nå har jeg bestemt meg for å nyte de siste ukene som 1barnsmamma før lillebror kommer, og ikke sutre over at jeg ikke fikk jobbe ut svangerskapet ;) ingen skam å snu sa suverin suveren ;)

Back
Topp