Hvor mange er 100% sykemeldt nå?

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg måtte takke for meg nå :/ Ryggen min har tatt helt kvelden, og har mange ubehagelige kynnere. I tillegg er søvnen så som så, så lite energi til overs. Har en jobb der jeg står hele tida og med mye løfting. Får dårlig samvittighet, men nå går det rett og slett ikke lenger :/

Det er da ingen grunn til å få dårlig samvittighet iallefall:) Helsen og nurket kommer jo først<3

Vel, jeg er ikke i jobb..men det er ikke helsen min som tilsier jeg ikke kan det...Har i grunn få plager...men grunnet utagerende brukere er jeg hjemme da...Arbeidsgiver søkte om svangerskapspenger:)

Jeg har vært 100% sykmeldt siden slutten av april..da var jeg ferdig med fødselspermisjon med snuppe nr 2, og bekkenet hadde allerede begynt å bli helt klikk:( jobber i cafe, hvor man må stå i mange timer i strekk.. og på sommeren er det ofte at man ikke kan ta seg pause til å slappe av eller spise noe før vi stenger:confused: så da funker det ikke..

★sender fra pipe-gjøken★

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg er femti prosent. Kjenner kynnerne blir fler og fler, og at korsryggen sier ifra saaaakte men sikkert. Har også en sjef som synes jeg kan friskmelde meg, hjelper ikke stort på samvittigheten det heller. "Å gå gravid er ikke en sykdom" - DET er jeg lei av å høre folk si.

Håper du får ro i kroppen, og klarer å legge fra deg samvittighetskvalene. Når legen sykemelder, så er det som regel en grunn for det. Jeg opplever ikke at det er så bare-bare å få en sykemld.

God bedring.

Jeg har vært 100% sykemeldt siden slutten av november jeg!! Blæææh, skjønner ikke de som ikke gidder å jobbe!!! :p

Jeg har vært 40% sykemeldt siden juni/juli. Har nå 3 ukers ferie, men fysioterapauten vil at jeg skal sykemelde meg 100% resten av tida. Så blir nok ikke mer jobb på meg før neste år ;)

100% s.m her og.... tar litt tid og godta det selv og ikke tenke på hva andre tenker om det,men det er ikke tvil om at det er det rette.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg er femti prosent. Kjenner kynnerne blir fler og fler, og at korsryggen sier ifra saaaakte men sikkert. Har også en sjef som synes jeg kan friskmelde meg, hjelper ikke stort på samvittigheten det heller. "Å gå gravid er ikke en sykdom" - DET er jeg lei av å høre folk si.

Håper du får ro i kroppen, og klarer å legge fra deg samvittighetskvalene. Når legen sykemelder, så er det som regel en grunn for det. Jeg opplever ikke at det er så bare-bare å få en sykemld.

God bedring.
Takk :) får alltid dårlig samvittighet om jeg er borte fra jobb jeg, selv om jeg vet at jeg absolutt ikke burde ha det :p Har mye ansvar på jobben, både når det gjelder folk og oppgaver, så har nok litt med det å gjøre :) Ikke noe moro med en sjef som sier sånt nei, ikke hør på det! Har heldigvis en som er forståelsesfull sånn sett :) Rart å tenke på at man ikke skal jobbe på ca 1,5 år :p

Har vært 100% sykemeldt siden 1. juli og skal til legen i morgen så da regner jeg med det blir ut svangerskapet.. Har et kranglete bekken og vond rygg så skal begynne på gruppetrening for gravide hos fysio på onsdag. I rillegg har jeg masse vonde kynnere selv om jeg har tatt det med ro.. Jobber egentlig som ekstrahjelp i butikk med mye ståing/gåing, tunge løft, stress og alenejobbing så det går ikke sånn formen er..

Har vært 100% sm en god stund. Og blir ikke mere jobb før permisjon på meg ;)

Ei ❤og venter en

Jeg er også 100 % sykemeldt, pga hyppig og vonde kynnere.. Jobbe hele sommeren som sykepleier var uaktuelt, sa legen. Så her blir det nok ikke mer jobbing før permisjonstiden er over.. Er rastløs og hater å ikke være på jobb, men alt for lillegutt <3

Jeg er fullt sykmeldt og vært det stort sett hele svangerskapet pga dårlig form av diverse slag.

100% sm siden 23.juil, mest pga utagerende brukere jeg jobber med og at det rett og slett ikke er mulig me tilrettelegging!
Men har også bynt å få en del kraftige kynnera!

Jeg er 40% sykemeldt. Tror 100% ville blitt litt heavy for meg, selvom det ville vært deilig å ikke måtte jobbe i det hele tatt.. Syns det er greit å komme seg opp om morgenen, så får heller bekkenet mitt skrike litt på kveldene :) :)

Har bare jobbet 1 mnd dette svangerskapet :(
"Å gå gravid er ikke en sykdom" er noe av det mest sårende jeg kan høre. Nei, det er ikke en sykdom, men det er veldig mange som blir syke av å være gravide og jeg synes det blir så feil å dømme dem som blir det. Har vært syk i begge mine svangerskap og det har ikke vært bare bare. Det sliter jo selvfølgelig på kroppen fysisk, men det sliter også en del på psyken. Hvorfor klarer ikke akkurat jeg å få til et fint svangerskap?

jepp, er ferdig nå trur jeg,klarer ikke henge med på stresses i sykehuset.

Vært 100% siden 1. mars dessverre.. Første tiden pga kvalme/ uvelhet / tretthet og etterpå pga at arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge ift bekkenløsninga :-(

Den viktigste jobben alle vi har i dag er jo å ta vare på den skatten vi bærer på ;) Ingen av oss burde har dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver for at vi sykemelder oss ;)

Har bare jobbet 1 mnd dette svangerskapet :(
"Å gå gravid er ikke en sykdom" er noe av det mest sårende jeg kan høre. Nei, det er ikke en sykdom, men det er veldig mange som blir syke av å være gravide og jeg synes det blir så feil å dømme dem som blir det. Har vært syk i begge mine svangerskap og det har ikke vært bare bare. Det sliter jo selvfølgelig på kroppen fysisk, men det sliter også en del på psyken. Hvorfor klarer ikke akkurat jeg å få til et fint svangerskap?

Kjenner til følelsen dessverre :/ Jeg har også vært syk i både det første svangerskapet og enda verre i dette..

Jeg har også vært 100% sykmeldt lenge, siden slutten av mars.. Først fordi jeg var så utrolig sliten og kvalm, så fordi jeg venter tvillinger.. Var en stund jeg skulle ønske jeg kunne jobbe litt, men nå er jeg glad jeg kan få være symeldt, begynner å bli tung detta gitt :p

Back
Topp