Hvor mange eggposer og hvor mange egg?

*LilleMy*

Flørter med forumet
1. Hvor mange eggposer fikk dere tilsammen på begge sider (som var greie på str)?

2. Hvor mange egg fikk dere ut?

3. Hvor mange ble brukbare?

Sent from my iPhone using BV Forum

1) mange eggposer, men kun en som var stor nok
2) 1 egg
3) 1 egg :D

Det er ikke alltid det er best å få ut flest mulig egg, det viser seg at jo fler egg desto mindre god kvalitet på de, men færre egg har gjerne bedre kvalitet, det betyr jo ikke at det alltid er slik, men vil bare betrygge en med at få egg ut er ikke alltid lik dårlig sjanse! :) jeg er vel et slikt eksempel ;)

1. Hvor mange eggposer fikk dere tilsammen på begge sider (som var greie på str)?
Han så 10-12, men noen var for små.

2. Hvor mange egg fikk dere ut?
Fikk ut 9. Den første eggposen var tom, i den andre var det to. :P

3. Hvor mange ble brukbare?
Bare 2-3. Et firedelt ble satt tilbake, et ble fryst ned og ett skal dyrkes nå til lørdagen for å se om det kan fryses ned. Håper virkelig det.

6 eggposer
11 egg
4 brukbare.
Ett satt inn og tre på frys. Venter no på fryseforsøk då ferskforsøket gjekk dunken. ;p

Ved siste forsøket hadde jeg mange eggposer. De tømte 10 folikler, men alle var tomme. De andre forsøkene har vært mer normale, fått ut 1-4 egg, hvorav 0-2 ble befruktet, aldri fått noe på frys.

1) 12 eggposer
2) 8 egg ut
3) 4 egg befruktet, hvorav 3 var av veldig fin kvalitet. Ett egg satt inn og to på frys

På det forsøket som gikk bra: Tre eggposer, to egg ut, to befruktet og satt inn. Det resulterte i en perfekt gutt på øyeblikkelig syv år (hadde to embryoer i magen til uke 5/6, men da glapp den ene). :)

Last edited:
Usikker på hvor mange eggposer, men fikk ut 28 egg. Og det endte med kraftig overstimulering.

huske ikke å mange eggposer...
1.icsi : 3 egg- 2 befrukta
2. icsi: 8 egg. 8 befrukta

1) 8-12 eggposer på hver side
2) 5 egg ut
3) 4 egg befruktet, hvorav 3 var kjempe fin kvalitet. Ett egg satt inn og to på frys

1. Litt usikker men syns hun telte 10-11 folikler av grei størrelse.
2. Fikk ut 6 egg
3. Siden det var i går så vet jeg foreløpig bare at alle 6 har blitt befruktet, om de kan fryses etc får jeg vel vite i morgen...
Oppdatering: 6 egg ut, 6 befruktet, 1 fire-delt egg satt inn, 2 i fryser. Altså 3 egg som ikke var gode nok til videre bruk.

Last edited:
1) ca 12-14 eggposer

2) 14 egg

3) vet ikke enda. Uttak i går.

1) 4 eggposer
2) 3 egg
3) Uttak i dag, så vet mer i morgen og lørdag :)

Hadde bare lyst til å fullføre denne :)

1) 4 eggposer
2) 3 egg
3) 1 egg befruktet og satt tilbake :D

1. 14 eggposer tror jeg

2. 14 egg

3. 8 egg. 1 egg satt inn og 7 på frys.

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

Vet ikke hvor mange eggposer,
Men vi fikk ut 9 egg,
1 ble befruktet, tilbakesatt, gravid :-)

Sent from my iPad using BV Forum

1) 20 eggposer, mn noen var ikke store nok.

2) 10 egg ut

3) uttak igår så venter på tlf idag om hvor mange som er befruktet :)

oppdatering :) 8 av 10 egg befrukta :) 5 gode, 1 satt inn og 4 på frys

Last edited:
#1 runde: usikker på eggposer, men 13 egg ut og 7 befruktet, hvorav tre brukbare :)

#2 runde: usikker på eggposer, men 9 egg ut, et var tomt skall, 6 befruktet, tre brukbare :) ruger på ett nå, og ro på frys :)

1.ICSI - 3 egg, 1 befruktet, 1 satt inn.
2.ICSI - 9 egg, 3 befruktet, 1 satt inn, 2 på frys.
3.ICSI- ul i morgen!! Så her er det masse spenning! :)

Back
Topp