Hvor mange egg????

LBB

Flørter med forumet
Nå har jeg vært på uthenting folkens.... Det ble riktignok ikke så mange egg... Bare 4 stk. Hvor mange har dere andre fått ut da dere har vært inne?? Er dette lite? Normalt?
Klarer ikke tenke på annet enn at det er muligheter for at ingen av de blir befruktet... LIVREDD!!!!

Men, i dag har jeg og samboeren 1 års jubileum... Dvs ett år siden vi forlovet oss:) Var jo en fin måte å feire dagen på da!!!! Hehe

Gratulerer m overstått uthenting!!!

Jeg fikk ut 6 egg og 4 ble befrukta... 1 egg inn og 2 på frys.....

Gratulerer med vel overstått uthenting.

Fikk ut 13 egg og 3 ble befruktet.
2 inn og 1 på frys.

Så bra at uthentinga er overstått[:)]

Håpa du får gullegget[:)][:)]

Husk du trenger ikke mer enn et befruktet egg, det har vært flere tilfeller av det her som har resultert i flotte babyer!! [:)]

Har ikkje vært gjennom dette endo,  men satser på at blant de 4 eggene, så finnes gullegget[:D]

Gratulerer med 1 årsjubileum, som forlovet![:)] Hehe, litt av en feiring ja, kordan er formen etter uttaket? Var det ekkelt med uttaket?

Jaja, krysser fingre for at alle 4 er blitt befruktet til i morgon!![:D]

Antall egg har lite og si så lenge gullegget er der![:)] Jeg fikk ut 12 egg, men bare ett hadde delt seg fint og hadde lite fragmenter når jeg kom inn for innsett. Ingen på frys. Det ser ut til at det holdt med det ene egget!! Masse masse lykke til!!

Jeg fikk kun ut 1 egg. Så jeg trodde ikke jeg hadde noen sjans. Men der tok jeg feil. Det blei befrukta og delte seg i 4 før jeg sette det inn igjenn. Og nå er jeg 12+4 uker på vei[:D]

Hei[:)] Håper det gikk greit med uthentinga[;)] Jeg fikk ut 7 egg, 4 ble befrukta, 1 inn, ingen på frys[&:]

Miss: Uthentingen gikk grei:-) Litt smerter men trodde det skulle bli verre!!! Så skal ikke klage! Samboer var veldig stolt av meg... Han besvimte nesten! He he

Ble litt roligere nå da jeg ser hvor stor spredningen er i antall egg. Håper på gullegget. Blir godt å få et endelig svar på det i morgen.,.. om noen blir befruktet

På det siste forsøket da jeg bøe gravid så ble det 4 egg ut, 3 ble befruktet, hadde ikke tid på å vente på venstre siden, for da hadde de andre blitt for overmodne - det ble de nesten ettersom jeg hadde ul på dag 10 også, og utak var på mandag.

1. forsøk så var det flere, men her sjedde det noe som ikke skulle ha sjedd, høyre side hvor det var flest og de som jeg trodde var best, hadde el på egenhånd. Til historien hører det med at jeg var et kvarter forsinket inn, pga en teit dame hadde forsovet seg den morgenen, så da var den svakeste siden igjen, rakk å berge 2 egg fra to folikkler, satte inn begge eggene og de var også av bra kvalitet. Slik kan det gå også.

Så du for nok inne det du skal, krysser fingrene alt jeg kan for deg.

PS! husk kvalitet er bedre enn kvantium[:)]

1 forsøk: 17 egg ut, husker ikke antall som delte seg men satt inn to stykk og resten gikk i bosset.

2 forsøk: 16 egg ut, 4 egg delte seg som det skulle, 3 satt inn og resten i bosset.

grunnen til at de gikik i bosset var for at de sikkert ikke ville tåle opptiningen og da er det ikke noen vits i å ta vare på de heller

Back
Topp