Hvor mange egg?

JenteTrondheim

Flørter med forumet
Jeg lurer litt på hvordan ICSI er? hvor mange egg tar de ut? Hvor mange setter de inn? fryser de noen? Isåfall hvorfor? Samboer har hatt et forsøk tidligere- han sa de satt inn et egg og hadde resten på frys. Hva vil det si? Blir det akuratt samme for meg? Hva er liksom det optimale? Han har jo lav konsentrasjon av sæden...

Aha :) Hvor mange er det vanlig å få ut da? For meg som er 21 år, frisk osv?! Hmm, er virkelig spennende prosess dette altså!
Tusen takk for svar!

På forrige forsøk som mannen min hadde ble det 2 ICSI NEG - Egget ville ikke feste seg sa han. Er det da han eller henne som det er noe "galt" med? Betyr det at vi har mindre sjangs siden han har negativt forsøk fra tidligere ICSI?

Jeg er 31 år, har to barn fra før, så grunnen til at vi har ICSI er at han har sterilisert seg ( og angrer nå sååklart!) Derfor er vi begge å anse som friske, men til meg har det vært VELDIG varierende hvor mange egg jeg har fått ut, alt fra 4 - 20. Meste som har blitt befruktet var dette siste forsøket, da var det 8 igjen til siste dag, 2 innsatt og 6 på frys [:D][:D][:D][:D]
Så medisineringen har vel og en innvirkning, og siden alle reagerer forskjellig på medisinenene, så trenger det individuell tilpasning.

Til meg har grunnen vært at egget ikke fester seg.. 3 forsøk , nå er jeg på det 4 .. og satser på at det fester seg nå[;)][;)][;)][;)][;)]

Lykke til!!

Back
Topp