Hvor mange DPO testet dere?

Minni

Forelsket i forumet
Har sååååå lyst til å teste på torsdag, da er jeg 10 dpo. Men vet ikke helt om jeg tørr heller. Er så redd for den blenda hvite testen. Men så er jeg sååååå nysgjerrig! Hehe..
 
Jeg testet negativt 8 og 9 DPO, testet igjen 11 DPO da var den klart positiv :)
 
Svaaaaakt positivt 9 dpo, negativt 10 dpo, negativt 13 dpo, svakt positivt 14 dpo, svakt positivt 15 dpo.
 
Mener jeg var 9 dpo:)
 
jeg testet 10 DPO,fikk svakt positivt på cb sin vanlige. testet 13 DPO,negativ på lik, så 15 DPO positivt på cb digital.
 
Flere?
 
ehmm.. litt teit spørsmål kanskje - men hva betyr egentlig DPO?

Jeg testet positivt på kveldsurin 6 dager før mensen skulle kommet.. og da var symptomene overveldende kvalme, så sa til mannen at hvis testen var negativ måtte jeg ta en tur til legen for å sjekke almentilstanden ;)

Målte HCG'en 4+1 til å være rett under 800, så legen mente jeg måtte være forberedt på at det kunne være to. For det var visst høyt, men målte aldri i forrige svangerskap, så mulig at jeg har et naturlig høyt nivå ;) Blir spennende å se
 
13 DPO.. Da hadde jeg følt meg gravid i en uke..! :)
 
lurer også på hva DPO betyr  Har hatt mye eksamens stress i det siste så jeg har falt ut av telling og alt, men når jeg rekner på det så skulle jeg hatt IKM ca 27 mai, troooor jeg... Testet blendahvitt for 2 dager siden, og lurer på om jeg kan teste igjen i morgen kanskje?? Testa med ettermiddagsurin sist... Har hatt 10 tøffe mnd med MANGE blendahvite tester.... orker egentlig ikke flere nå 
 
DPO betyr Days Past Ovulation (Antall dager etter EL)
 
tror 7 eller 8, litt avhengig av at el var når jeg tror:-)
 
Testa fyrst 11dpo, den var klart negativ. Så testa eg 15dpo, og den var positiv!
 
ca. 13-14 DPO
 
Tok første 14-15 DPO, den var ganske svak positiv, to dager senere var det en mye mer tydelig strek :) Jeg prøvde å vente så lenge som mulig, men det er jaggu ikke lett!! :)
 
14 DPO her! VELDIG positiv da hvertfall. streken dukket opp med en gang :)
 
Back
Topp