Hvor mange dpo fikk du positiv test?

Hvor mange dpo fikk du positiv test?

  • 7 dpo

    Votes: 4 6,3%
  • 8 dpo

    Votes: 13 20,3%
  • 9 dpo

    Votes: 17 26,6%
  • 10 dpo

    Votes: 13 20,3%
  • 11 dpo

    Votes: 9 14,1%
  • 12 dpo

    Votes: 8 12,5%
  • 13 dpo

    Votes: 8 12,5%
  • 14 dpo

    Votes: 7 10,9%
  • 15 dpo

    Votes: 4 6,3%

  • Antall som har svart
    64
Jeg har fått på forskjellig , men 8DPO og 11DPO . Jeg fikk på 7DPO nå sist, men samtidig har jeg blitt satt fram på privat TUL og OTUL , så var nok nærmere 10DPO tenker jeg .
 
Jeg leser mye forskjellig om de ulike testene og noen tidlig tester (spesielt metode) viser ikke positiv selvom andre vanlige tester viser positiv. Hvilke tester brukte dere da dere testet positivt før dato for IKM? :happy:
 
Underlig nok fikk jeg knapt nok strek 9 dpo, men svangerskapskvalmen kom som et tog den dagen. Jeg hadde ikke testa før jeg dro på jobb engang, siden jeg tenkte det var for tidlig, og jeg lurte oppriktig på om jeg hadde fått omgangssyke da jeg måtte LØPE ut av et møte for å spy, siden det omtrent ikke skal være mulig å kjenne noe så tidlig. Fikk tydelig strek 10 dpo!
 
Hadde SA 20/5 og blødde heftig i hvertfall fire dager. Fikk positiv EL-strimmel 31/5. Hadde EL to dager etter pos i følge FF. Positiv G-test 9/6 som da tilsvarer 7DPO. Testet 6DPO og da var testen helt blendahvit. 7DPO-testen så slik ut men var så og si ikke synlig når den tørket. Ble satt fram en hel uke og skjønner fortsatt ikke hvordan det gikk seg til.

Det var ikke en tvilling fordi jeg testet positivt 13/5 og G-testene ble negative samme dag som jeg mistet. Første menstermin var 27/1. Ny menstermin ble 27/2 men ble flyttet til 20/2 og født 22/2.
 

Vedlegg

  • IMG_0420.jpeg
    IMG_0420.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 36
8 med begge de to siste nå. Denne gangen testet jeg ikke noe tidligere, men forrige gang var den blenda 7 dpo
 
Dette gir et ørlite håp til oss som sitter med blanke tester 10/11 dpo :bag:

Testet du noe 11 dpo? Hadde du noen symptomer frem til positiv test? :happy:
Jeg hadde murringer i livmoren som første tegn begge ganger, det startet 2-3 dager før positiv test.
Den siste gangen hadde jeg også litt vondt i korsryggen, og gul slimete utflod.

Testet ikke 11 dpo, men usikker på om den ville slått ut, siden testene var kjempesvake 12 dpo. Her er bilde:
20240705_122915.jpg

Make Sure øverst og Metode tidligtest nederst.
 
Back
Topp