250 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har du termin 17. eller 19.?
I følge menstermin har jeg termin 17., noe fastlegen kommer til å gå ut ifra fram til OUL, så blir stående der fram til da. Men tror jeg hadde EL 2 dager senere enn vanlig, så har bare sånn psykisk sett gått ut i fra den senest mulige EL, men burde sikkert bare legge inn menstermin i appene også! Er bare redd for at jeg lever i god tro om at jeg er lengre på veg enn jeg er, også går det galt, og da blir skuffelsen desto større!Har du termin 17. eller 19.?

Hadde visst mensen 6. januar, som vil si at jeg har termin 15. oktober da jeg normalt har 28-dagers syklus. 
Måtte bare spørre da jeg så vi skrev samme tall, men står på forskjellige dagerEeeh, nå har jeg surra noe fælt..Hadde visst mensen 6. januar, som vil si at jeg har termin 15. oktober da jeg normalt har 28-dagers syklus.
Jaja, rykket nå 4 dager fram jeg da.. Men som sagt; tror ikke jeg hadde EL før flere dager senere denne syklusen, så blir sikkert satt tilbake mange dager på OUL.
![]()