Hvor mange dager til termin

Har du termin 17. eller 19.?
I følge menstermin har jeg termin 17., noe fastlegen kommer til å gå ut ifra fram til OUL, så blir stående der fram til da. Men tror jeg hadde EL 2 dager senere enn vanlig, så har bare sånn psykisk sett gått ut i fra den senest mulige EL, men burde sikkert bare legge inn menstermin i appene også! Er bare redd for at jeg lever i god tro om at jeg er lengre på veg enn jeg er, også går det galt, og da blir skuffelsen desto større! :bag:

Eeeh, nå har jeg surra noe fælt.. :hilarious: Hadde visst mensen 6. januar, som vil si at jeg har termin 15. oktober da jeg normalt har 28-dagers syklus. :oops: Jaja, rykket nå 4 dager fram jeg da.. Men som sagt; tror ikke jeg hadde EL før flere dager senere denne syklusen, så blir sikkert satt tilbake mange dager på OUL.:happy:

Eeeh, nå har jeg surra noe fælt.. :hilarious: Hadde visst mensen 6. januar, som vil si at jeg har termin 15. oktober da jeg normalt har 28-dagers syklus. :oops: Jaja, rykket nå 4 dager fram jeg da.. Men som sagt; tror ikke jeg hadde EL før flere dager senere denne syklusen, så blir sikkert satt tilbake mange dager på OUL.:happy:
Måtte bare spørre da jeg så vi skrev samme tall, men står på forskjellige dager :hilarious:

Back
Topp