39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er så snart i mål du!!
Jaa!! Det er så nært! Satt å stirra på kalenderen i 15 minutt bare for å la det gå opp for meg at vi nærmer oss, skjønner det fortsatt ikkeDu er så snart i mål du!!
Vi nærmer oss ikke, du gjørJaa!! Det er så nært! Satt å stirra på kalenderen i 15 minutt bare for å la det gå opp for meg at vi nærmer oss, skjønner det fortsatt ikke
Hahaha ååh frykter han her ligner på pappaen sin og da har han det ikke mye travelt. Kommer i et bedagelig tempo akkurat når det passer hanVi nærmer oss ikke, du gjør
Liksom helt utenkelig i mitt hode enda!
Det arves stort sett fra mor har jeg hørt. Når kom du?Hahaha ååh frykter han her ligner på pappaen sin og da har han det ikke mye travelt. Kommer i et bedagelig tempo akkurat når det passer han
Åh spennende! Jeg var min mors førstefødte og kom en uke på overtid. Sååå da kan jeg kanskje ikke skylde på gubben om han her kommer litt seint? Fillern auDet arves stort sett fra mor har jeg hørt. Når kom du?
Haha, nei da får du skylde dæ sjælÅh spennende! Jeg var min mors førstefødte og kom en uke på overtid. Sååå da kan jeg kanskje ikke skylde på gubben om han her kommer litt seint? Fillern au