hvor mange dager over UL termin er du?

Peon

Flørter med forumet
Jeg er nå min 4 dag over ul termin. Fødte spontant 10 dager over sist - så er forberedt på noen dager denne gangen også..men så er det å få tiden til å gå da for man venter jo veldig ;)

Flere som har passert den Magiske datoen? ;)

Er ikke over UL termin ennå, men veldig utålmodig for det. Mens termin i dag og UL termin om 5 dager. Smøre seg med tålmodighet :-)

jeg er 9 dager over terminen:( Blir satt i gang på mandagen om hun ikke har tenkt å komme selv:) Så her er det bare å vente å se:))))

Åh- da blir du satt i gang på dag 13? Håper du blir positivt overrasket av spontan fødsel ila helgen da :)
har dere stort sprik mellom ul termin og menstermin? Jeg er 4 dager over ul og 2 dager over mens.

Jeg krysser fingre og alt på at det virkelig skjer noe i løpet av disse dagene:) Håper jeg slipper å bli satt i gang og at kroppen selv er klar for den store dagen:) vi skal på en kontroll på søndagen for å se at alt er bra,det kunne være mulighet for at de begynte allerede da pga kidden ligger med baken ned. Så da får vi bare se:)) Jeg hadde veldig stort sprik fra UL termin og mens termin, fikk først 21 februar og ble flyttet til 4 mars. så det har vært noen lange uker;) Men nå er det rett rundt hjørnet;) Når skal du på overtidskontroll?? :) er formen fin?

Jeg er tre dager over nå! -.-

Oh da kan jeg tro du er utålmodig! det var da og et veldig stort sprik??

Jeg har fått beskjed om å ringe føden på lørdag om ikke noe har skjedd.. får sikkert time mandagen for vurdering. Tipper jeg blir sendt hjem for å vente litt til- vil jo også det skal skje av seg selv.... ;)

Formen er så som så- har bekken og rygg vondt som gjør at dagene blir laaaaaange nå for kan liksom ikke gjøre noe. :/

Huff ja jeg skjønner godt at dagene blir lange da. Men snart er det over for din del også:) satser på at noe skjer i helgen for deg også:) Vi har iallefall noen spennende dager foran oss:)
Masse masse lyke til iallefall:)

11 dager over i dag, er på føden nå, planlagt igangsetting :(

Sent from my iPhone using BV Forum

En uke over i dag. Menstermin var 2.mars. Skal på trivselskontroll i morgen, håper at det setter igang av seg selv snart, eller i løpet av helgen!

11 dager igjen, men kjennes ut som 11 dager over:(

Back
Topp