Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det første digitale du tok 3+7?Hei! Jeg fikk 1-2 på ukesindikator da jeg var 3+7. Tok en ny (jaddaa testegal) 3 dager etterpå, og da viste den 2-3? Normalt med såpass kjapp økning?
Okei! Takk! På 10 dager har jeg gått fra 1-2 til 3+. Det er kanskje normalt? Testet ikke noe før eller i mellomtiden som viste samme resultat, så vet ikke om jeg kunne testet annerledes i mellomtidenJa, det er normalt. Når du er 4+0 (det du mener med 3+7?) så det vanlig å ha hcg-nivå på 100 mIU/ml. For å få 1-2 på digital må du ha minimum 10 mIU/ml i hcg-konsentrasjon (ref. Clearblue sine hjemmesider ).
Tre dager senere, dvs når du er 4+3, er det vanlig å ha hcg på rundt 300 mIU/ml. For å få 2-3 på digital må du ha minimum 185 mIU/ml.
Merk at disse «normalverdiene» i hcg har stort spenn i normalområde, og er kun estimater, ingen fasit.
Hcg skal grovt sett doble seg annenhver dag.
Les denne tråden her;Okei! Takk! På 10 dager har jeg gått fra 1-2 til 3+. Det er kanskje normalt? Testet ikke noe før eller i mellomtiden som viste samme resultat, så vet ikke om jeg kunne testet annerledes i mellomtiden
Tusen takkLes denne tråden her;
Hcg tabell, billigstrimler og CB digital
Jeg har flere runder sett at folk har hatt svake tester i starten og så har det tatt tid å få den sterke positive testen. Mange har også sagt at de "aldri fikk den" (eller eventuelt sluttet å teste lenge før den kunne ha kommet). Derfor gjorde jeg litt research, og tenkte at jeg kan dele det i...forum.babyverden.no