Hvor mange dager er du over termin?

Dream child

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Har jo hatt nedtelling til så mye, så hvorfor ikke også telle dager man går over termin uten å ha født? Kanskje man føler seg bedre eller jeg vet ikke, har noe å gjøre hvertfall :p
Jeg er hvertfall utålmodig og det er litt godt å vite at andre går over og ikke har født enda også og slikt:happy: Kanskje vi lettere ser hvor normalt også det er:) Skulle vært startet før JEG gikk på «overtid» da kanskje, men er jo fremdeles tidlig desember! Så kan jo de som har født etter termin også skrive hvor lenge de gikk:anyone

6.desember og jeg er på 1+ :goodnight
 
3 dager over :) Kjente litt mer i ryggen i natt, men ikke noe som har tatt seg opp enda.
 
Er 41+0 i dag så er 4 dager på overtid. Var på overtidskontroll i dag. Alt så bra ut og ble tøyd. Hadde 1-2 cm åpning. Om ikke det skjer noe av seg selv så blir det ny kontroll på fredag :)
 
Er 41+0 i dag så er 4 dager på overtid. Var på overtidskontroll i dag. Alt så bra ut og ble tøyd. Hadde 1-2 cm åpning. Om ikke det skjer noe av seg selv så blir det ny kontroll på fredag :)

Så bra! Spent på hvordan det er med deg i dag! :happy: Håper noe skjer før ny kontroll:greet008:dummy: Jeg har overtidskontroll i morgen, 40+6 i dag og +3:happy: Fikk avslapnings akupunktur i går kveld og våknet med litt slim og blod i dag tidlig:smiley-ashamed008 har litt tak i ryggen :happy:
 
Så bra! Spent på hvordan det er med deg i dag! :happy: Håper noe skjer før ny kontroll:greet008:dummy: Jeg har overtidskontroll i morgen, 40+6 i dag og +3:happy: Fikk avslapnings akupunktur i går kveld og våknet med litt slim og blod i dag tidlig:smiley-ashamed008 har litt tak i ryggen :happy:
Det går bra med meg :) Hadde en del vondt på morgenen i dag faktisk, og mannen ble hjemme fra jobb i tilfelle og hjalp meg med å gjøre klar og sende avgårde ungene til skolen. Men så stoppet det opp og jeg har sovet hele dagen nesten :hilarious: Kjenner litt murring igjen nå, men enn så lenge ikke noe som kjennes ut som rier :shifty:
Krysser fingrene for at det skjer noe for både deg og meg snart :happy:
 
Det går bra med meg :) Hadde en del vondt på morgenen i dag faktisk, og mannen ble hjemme fra jobb i tilfelle og hjalp meg med å gjøre klar og sende avgårde ungene til skolen. Men så stoppet det opp og jeg har sovet hele dagen nesten :hilarious: Kjenner litt murring igjen nå, men enn så lenge ikke noe som kjennes ut som rier :shifty:
Krysser fingrene for at det skjer noe for både deg og meg snart :happy:

Er så kjedelig når det gir seg sånn!:(
For meg så bygde det seg bare mer og mer opp, også kom hun ut som en rakett like før 23.00 på onsdag :love7:hello2 så det ble baby på +3 da:love7:Heartred
 
Er så kjedelig når det gir seg sånn!:(
For meg så bygde det seg bare mer og mer opp, også kom hun ut som en rakett like før 23.00 på onsdag :love7:hello2 så det ble baby på +3 da:love7:Heartred

sånn, hvor ligger du i løypa nå da? :shy: Håper noe har skjedd der også:happy:
 
1 dag over termin, men har bare gått til 40+0
 
Back
Topp