Hvor mange dager er det igjen til termin?

Hahah! Jo kanskje, jeg ble ikke enig med meg selv der og tenkte på det etterpå :laughing002. Begynne telle opp over igjen liksom. Haha
Tenkte +1 dag, +2 dag, +3 dag overtid osv.
Litt for å telle ned dagene til lillemann kommer :Heartblue
Skjønner deg godt! Ingen av de blir helt riktig. Minus høres så negativt ut også. + på overtid høres fint ut☺️

Skjønner deg godt! Ingen av de blir helt riktig. Minus høres så negativt ut også. + på overtid høres fint ut☺️
Ja, på en måte og så er det jo pluss antall dager overtid så da ble det mer riktig i hode mitt. Men jeg teller jo faktisk oppover og ikke nedover nå så ordla meg feil haha :laughing002 teller opp til en dato jeg ikke aner når blir:p

Teller ned jeg og selv om jeg er passert termin, siden lillemann ikke er kommet enda!

+1 overtid
Er du 14 dager over termin allerede? :smiley-ashamed004 Syns tida går utrolig fort her inne nå!!

Er du 14 dager over termin allerede? :smiley-ashamed004 Syns tida går utrolig fort her inne nå!!
Nei, definisjonen «overtid» var feil. Det har jeg lest og lært nå i ettertid. Overtid er man ikke før etter uke 42.
Jeg er på dag 3 etter termin nå.men blir på en måte «overtid» i mitt hode..

Nei, definisjonen «overtid» var feil. Det har jeg lest og lært nå i ettertid. Overtid er man ikke før etter uke 42.
Jeg er på dag 3 etter termin nå.men blir på en måte «overtid» i mitt hode..
Da er jeg med! Visste du var over termin, men ikke hvor mye. Syns dagene går så fort og sakte på en gang nå!

Da er jeg med! Visste du var over termin, men ikke hvor mye. Syns dagene går så fort og sakte på en gang nå!
Ja enig!! Imorgen er jeg 41+0. Har gått veldig fort.
Kjenner jeg savner sommeren og badingen i juli måned, og spenningen ved nedtellingen til termin.

Back
Topp