vant over infertilitet
Flørter med forumet
17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah! Jo kanskje, jeg ble ikke enig med meg selv der og tenkte på det etterpåBlir det ikke mer riktig med:
-1
![]()
. Begynne telle opp over igjen liksom. Haha 
Skjønner deg godt! Ingen av de blir helt riktig. Minus høres så negativt ut også. + på overtid høres fint utHahah! Jo kanskje, jeg ble ikke enig med meg selv der og tenkte på det etterpå. Begynne telle opp over igjen liksom. Haha
Tenkte +1 dag, +2 dag, +3 dag overtid osv.
Litt for å telle ned dagene til lillemann kommer![]()

Ja, på en måte og så er det jo pluss antall dager overtid så da ble det mer riktig i hode mitt. Men jeg teller jo faktisk oppover og ikke nedover nå så ordla meg feil hahaSkjønner deg godt! Ingen av de blir helt riktig. Minus høres så negativt ut også. + på overtid høres fint ut![]()
teller opp til en dato jeg ikke aner når blir
Er du 14 dager over termin allerede?Teller ned jeg og selv om jeg er passert termin, siden lillemann ikke er kommet enda!
+1 overtid
Syns tida går utrolig fort her inne nå!!Nei, definisjonen «overtid» var feil. Det har jeg lest og lært nå i ettertid. Overtid er man ikke før etter uke 42.Er du 14 dager over termin allerede?Syns tida går utrolig fort her inne nå!!
Da er jeg med! Visste du var over termin, men ikke hvor mye. Syns dagene går så fort og sakte på en gang nå!Nei, definisjonen «overtid» var feil. Det har jeg lest og lært nå i ettertid. Overtid er man ikke før etter uke 42.
Jeg er på dag 3 etter termin nå.men blir på en måte «overtid» i mitt hode..
Ja enig!! Imorgen er jeg 41+0. Har gått veldig fort.Da er jeg med! Visste du var over termin, men ikke hvor mye. Syns dagene går så fort og sakte på en gang nå!