Snart3søte Forelsket i forumet Juli13-jentene 9 Jul 2013 #21 Jeg bruker mest pc, men sjekker innimellom på telefonen, spesielt på natta når jeg ikke får sove. Ipad eller andre nettbrett har vi ikke.
Jeg bruker mest pc, men sjekker innimellom på telefonen, spesielt på natta når jeg ikke får sove. Ipad eller andre nettbrett har vi ikke.
Løvesnuppa Gift med forumet Juli13-jentene 9 Jul 2013 #22 Jeg bruker bare pc, men det gjør ingenting om det ikke er rosa/blå farge Syns du gjør en kjempejobb Amahel
Jeg bruker bare pc, men det gjør ingenting om det ikke er rosa/blå farge Syns du gjør en kjempejobb Amahel
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 9 Jul 2013 #23 Ser det er flest app brukere. Tusen takk for dere liker det jeg gjør ❤*klem* ❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Ser det er flest app brukere. Tusen takk for dere liker det jeg gjør ❤*klem* ❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Lillian84 Elsker forumet Juli13-jentene 9 Jul 2013 #24 Jeg bruker bare iPhone jeg, enkelt og greit, og alltid tilgjengelig. ❤ Termin 12. Juli ❤ ❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Jeg bruker bare iPhone jeg, enkelt og greit, og alltid tilgjengelig. ❤ Termin 12. Juli ❤ ❤ Theodor 6.mai -10 ❤