Hvor mange bruker pc, IPad, telefon på forumet.

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hva bruker du når du er på Babyverden?
Etter jeg fikk iPad bruker jeg stort sett denne, men også mye telefonen.
Pc har jeg ikke brukt på en god stund nå.

Tenkervlitt i forhold til hvor mye jeg evt skal legge i det når jeg lager disse oppropene og div andre lister der eg har farget noe av teksten. Vi ser jo ikke fargene via appen.
Og når jeg nå skal inn å redigere er det et virvar av koder i teksten

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Bruker pc.
Lasta faktisk ned Babyverden app i går men skjønte ikke bæret!... Det var jo bare en sånn ''er du gravid'' greie. Fant ikke forumet i det hele tatt jeg! :P

Bruker pc.
Lasta faktisk ned Babyverden app i går men skjønte ikke bæret!... Det var jo bare en sånn ''er du gravid'' greie. Fant ikke forumet i det hele tatt jeg! :P
Den forum appen heter BV Forum, jeg har også den gravid greia som heter Babyverden ;)

Brukte mye data når jeg var i ungarn...men etter at jeg har kommet hjem, har jeg ikke gadda å dra fram data. Så det går i mobil for alle penga :p

Bare til å lære appen, maria2009 - for den er genial!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Bruker bare tlf jeg :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg bruker kun telefonen:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Bruker ikke appen, syns ikke den var noe givende :P

Så det går i Ipad eller Iphonen, gjennom safari ;) Bruker pc av og til, men syns det er et ork å dra opp den store der når eg likevell kan bruke ipad eller tlf :D

Nå har jeg gjort det enklere for meg i forhold til oppropet, så dere som bruker pc vil se at detvikke lenger er rosa farge på jenter og blå på gutter.
Håper det er ok, for oss som bruker appen er det ingen synlig forskjell ;)

bruker både ipad, tlf og pc :P men mest ipad og tlf då :)

Bruker stort sett data, syns det er lettere av en eller annen grunn jeg.
Men det gjør selvfølgelig ingenting om rosa og blå farger har blitt borte ;) Gjør det som blir minst komplisert for deg du :)

Nesten bare iPhone. Sjelden gang iPad. Og enda sjeldnere gang Macen :-)

Stort sett iPhone, noen ganger iPad :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Bytter mellom mob og pad. Alt etter hva som er tilgjengelig. På mob bruker eg app og på pad bruker eg nettet.

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Bruker nesten bare iPhone;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Nå har jeg gjort det enklere for meg i forhold til oppropet, så dere som bruker pc vil se at detvikke lenger er rosa farge på jenter og blå på gutter.

Gjør det som er enklest for deg! :-)
Det er jo heller ikke "jobben din"; jeg er imponert over at du orker å styre med dette etter at du selv har født! :-)

Bruker stort sett telefonen jeg også:) bortsett fra de få gangene jeg orker å sette meg ned med dataen.. Og det er stort sett bare når jeg skal betale regninger:P
Dataen var mer i bruk før jeg bør gravid, nå føles den bare som et "ork":P

Synes du er kjempeflink som ordner opp for oss :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp