Hvor mange besteforeldre/oldeforeldre får babyen?

Her blir det fire besteforldre og ingen oldeforeldre.

Min mormor døde 8 Desember rett forran øynene mine og jeg var den eneste i rommet i det øyeblikket. Mormor og morfar var meg veldig nære og jeg var helt klart jenta deres. Og det er fortsatt veldig tungt at begge er nå borte.
men her kommer poenget i historien min, jeg og min samboer har prøvd å bli gravide i mange år og når vi startet var både mormor og morfar i live. Men på første forsøk til å bli gravid etter at mormor døde ble vi gravide.... Det vil si på den første eggløsningen etter at mormor var død ble vi gravide. Så det ble så tydelig at noen må gå for at noen nye kan komme.

Jeg har mine foreldre og mannens foreldre lever ikke bare stemora hans. Altså 2 besteforeldre og en stebestemor. 2 oldemødrer og 1 tippoldemor:)

Det blir 4 besteforeldre og 2 ste besteforeldre. Alle bor ganske nærme:) .+ en oldemor som bor langt unna.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her blir det 3 besteforeldre, og 5 oldeforeldre. Helsen er ikke den aller beste på alle, men håper de får oppleve vår kjære:)

Først - utrolig trist at du har mistet Mormoren din. Min døde i 1998, og jeg savner henne fortsatt.
Her er det 1 veldig aktiv besteforeldre, 2 middels aktive og 1 totalt fraværende.

Her blir det fire besteforldre og ingen oldeforeldre.

Min mormor døde 8 Desember rett forran øynene mine og jeg var den eneste i rommet i det øyeblikket. Mormor og morfar var meg veldig nære og jeg var helt klart jenta deres. Og det er fortsatt veldig tungt at begge er nå borte.
men her kommer poenget i historien min, jeg og min samboer har prøvd å bli gravide i mange år og når vi startet var både mormor og morfar i live. Men på første forsøk til å bli gravid etter at mormor døde ble vi gravide.... Det vil si på den første eggløsningen etter at mormor var død ble vi gravide. Så det ble så tydelig at noen må gå for at noen nye kan komme.

Det er da slike ting blir veldig tydelig ja, dessverre nesten...
Min søster har også en lignende historie med sitt andre barn, som er oppkalt etter vår farfar, som gikk bort like før hun ble gravid. Farmor var veldig stolt av det!
Vi hadde begge et godt forhold til vår farmor og farfar til tross for at de bodde på andre siden av landet og vi ikke så de så ofte. Det som er litt artig nå er at min søsters eldste gutt er oppkalt etter vår farfar, mens hun var farmors øyesten. Og om jeg får jente så blir hun oppkalt etter vår farmor, selv om jeg var farfars øyesten :)

Men for å svare på topic..
Ingen av oss har besteforeldre lenger, så det blir "bare" fire besteforeldre for Lillegull. Men det er oppegående besteforeldre som mer enn gjerne hjelper til om de kan, så vi er heldige :)

Back
Topp