Hvor mange besteforeldre/oldeforeldre får babyen?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Ja,hvor mange blir det?

4 besteforeldre, 3 oldeforeldre :) Men min mormor er ganske bortreist, dessverre, og bor langt unna i tillegg, men har hvertfall to spreke oldeforeldre ikke såå langt unna :) Og besteforeldrene er jo supre :)

4 besteforeldre + 2 "bonusbesteforeldre" og 3 oldreforeldre. Veldig forskjelling hvem som bor hvor og hvor mye kontakt vi har.

Mormor som bor rett ved oss! Farfar som bor laaangt unna, men er her flere ganger i året ;-)
Ellers to oldemødre som vi nesten aldri treffer da de bor laaangt unna!

Her blir det mormor og bestefar, morfar og ****mor, bestemor og *samboerens navn*, bestefar og ****mor og 6 oldeforeldre. Mine foreldre og mine 3 besteforeldre bor laaaaaangt unna, men vi passer på å få besøk eller reise på lengre besøk, men mannens familie er i nærheten. Ene oldermoren er ikke helt frisk, så hvor lenge vi har henne er uvist.

her har unga 4besteforeldre og 4oldeforeldre. Ektemann hadde i tillegg 1 tippoldemor sine første 5-6mnd og morfar sitt første leveår.

~TordenTroillet~desember'07~
~Troill`Sessa~august'10~
~Lille Munin ~var ventet okt`13~ f. 24. april(15 uker)~

Sladrer m ~UneMi~ og ~MiniSpire~

Han får:
- bestemor og stebestefar
- bestefar (og stebestemor, men hun er ikke så nær)
- farmor
- stefarfar, men han er ikke sammen med farmora lengre, men har vært i samboers liv siden han var 6-7 år.
- to oldemødre, en oldefar og en tippoldemor. + en steoldemor, som sikkert får en slags oldemorrolle :-)

Her blir det bare 4 besteforeldre, to nær oss og de to andre i Sverige :/
Vi var begge relativt unge da vi mistet våre besteforeldre, desverre :(

bare 3 besteforeldre + pappas kone :-) ingen oldeforeldre :-(

bestemor (svigermor, svigerfar døde dessverre alt for tidlig og brått for 2,5 år siden), mormor(mamma) bestefar (pappa) også bruker vi bare navnet på kona hans(har ikke et sånt type forhold til henne)

mine besteforeldre på farssiden døde da jeg gikk på videregående, min morfar døde da jeg bare var 8-9 år og min mormor døde dessverre da mamma bare var 15 år av kreft. 3 av sambo sine besteforeldre døde da han var liten gutt og en bestemor da han var tenåring. så vi fikk dessverre ikke ha våre besteforeldre så lenge.

4 besteforeldre og 2 bonus besteforeldre (jeg har skilte foreldre). 5 oldeforeldre :)

4 besteforeldre, en "bonus-besse" og 7 oldeforeldre, som de fleste er meget oppegående:)

Her blir det 5 besteforeldre ,og en oldemor :)

Her blir det bare 4 besteforeldre, to nær oss og de to andre i Sverige :/
Vi var begge relativt unge da vi mistet våre besteforeldre, desverre :(

Samboers familie er også i Sverige - litt for langt unna desverre :/

6 besteforeldre ( mormor og bonusbestefar, morfar og bonusbestemor, farfar og bonusbestemor, farmor er død dessverre) God kontakter alle så alle er besteforeldre.
2 oldemødre

Back
Topp